نماینده ولی فقیه در خوزستان:

شهدای دفاع مقدس برای تاریخ اسلام آبرو کسب کردند

حجت‌الاسلام موسوی‌فرد گفت: شهدای هشت سال دوران دفاع مقدس برای عالم اسلام آبرو کسب کردند.
کد خبر: ۶۹۴۴۵۶
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۲ - 28September 2024

شهدای هشت سال دفاع مقدس برای تاریخ اسلام آبرو کسب کردندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خوزستان، حجت‌الاسلام والمسلمین «سید عبدالنبی موسوی‌فرد» نماینده ولی فقیه در خوزستان امروز در مراسم استقبال از پیکر ۹۸ شهید در مرز شلمچه، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس، اظهار داشت: شهدای هشت سال دفاع مقدس برای عالم اسلام آبرو کسب کردند، در دوران دفاع مقدس، درحالی که کشورهای جهان در نقطه مقابل ایران بودند اما در نهایت ایران اسلامی با شهدا، خانواده شهدا و مردم در خط مقدم جبهه ایثارگری کرد. 

وی افزود: ‌آیت‌الله مدنی درباره شهدا گفته‌اند، مسیری که شهدا طی کردند راه هشتاد ساله یک عابد است. راهی که عرفا در هفتاد تا هشتاد سال طی می‌کنند، شهدا یک شبه طی کردند. 

نماینده ولی فقیه در خوزستان با اشاره به یک وپژگی مشترک میان شهدا گفت: عبادت شیطان نتوانست بیماری مذمن خودپرستی او را از بین ببرد یا از او خارج کند ولی شهدا خودپرستی را کنار گذاشتند و اگر انسان خودپرستی را در خود از بین ببرد، راه صد ساله را یک شبه طی خواهد کرد. 

حجت‌الاسلام موسوی‌فرد با اشاره به جنایات آمریکا و استکبار در منطقه، یادآور شد: حمله دیوانه وار رژیم صهیونیستی به غزه، لبنان و به محور مقاومت به این دلیل است که می‌دانند روزهای آخرشان است. می‌دانند جایی ندارند و می‌دانند که اگر در عملیات آغاز شده شکست بخورند برای همیشه دست‌شان از منطقه کوتاه خواهد شد. 

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار