برگزاری اجلاسیه شهدای دانش آموز و فرهنگیان کهگیلویه و بویراحمد + تصاویر

اجلاسیه شهدای دانش آموز و فرهنگیان استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور دانش آموزان و مسؤلان برگزار شد.
کد خبر: ۶۹۴۵۳۷
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۴۰۳ - ۱۵:۲۳ - 28September 2024
به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از استان کهگیلویه و بویراحمد، اجلاسیه شهدای دانش آموز و فرهنگیان استان کهگیلویه و بویراحمد امروز (شنبه) تحت عنوان از «سنگر دانایی تا مشق شهادت» با حضور مسئولان و دانش آموزان در سالن پوریای ولی شهر یاسوج برگزار شد.
 
برگزاری اجلاسیه شهدای دانش آموز و فرهنگیان استان کهگیلویه و بویراحمد + تصاویر
 
«یدالله رحمانی» استاندار استان کهگیلویه و بویراحمد در این اجلاسیه با گرامیداشت هفته دفاع مقدس و یاد و خاطره شهدای دانش آموز، اظهار داشت: از ۲ هزار شهید استان کهگیلویه و بویراحمد بیش از ۵۰۰ نفر شهید دانش آموز و فرهنگی هستند.
 
برگزاری اجلاسیه شهدای دانش آموز و فرهنگیان استان کهگیلویه و بویراحمد + تصاویر
 
رحمانی با اشاره به اینکه شهدای فرهنگی و دانش آموز ۲۵ درصد شهدای استان را تشکیل می‌هند، افزود: امیدوارم که آرمان‌ها و اهداف این شهدای والامقام را سرلوحه کار خود قرار دهیم.
 
استاندار استان کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: دانش آموزان نقش خود را در دوران دفاع مقدس با تقدیم شهدا و جانبازان بزرگوار به خوبی ایفا کردند، لذا ضروری است که فرهنگ ایثار و شهادت تقویت و روحیه دانش آموزان در زمینه تعلیم، آموزش و تربیت با استفاده از توانمندی‌های خود در دنیای کنونی پررنگ شود.
 
وی با بیان اینکه کشوری می‌تواند مسیر توسعه خود را شتابان طی کند که به نیروی انسانی علمی و مجهز باشد، ابراز داشت: در بخش‌های صنعت، گردشگری، کشاورزی و ... زمانی تاثیرگذار است که از نیروی انسانی علمی برخوردار باشد. 
 
برگزاری اجلاسیه شهدای دانش آموز و فرهنگیان استان کهگیلویه و بویراحمد + تصاویر
 
این مسئول با تاکید بر رفع محرومیت‌ها در استان گفت: بعد از چند دهه گذشت از انقلاب اسلامی زیبنده نیست این استان در این وضعیت و در بعضی از شاخص‌ها رتبه آخر را داشته باشد.
 
 رونمایی از کتاب، سرود، موسیقی، روایت گری دفاع مقدس، تئاتر و... از برنامه‌های اجرا شده در اجلاسیه شهدای دانش آموز و فرهنگیان استان کهگیلویه و بویراحمد بود. 
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها