فرمانده سپاه سلمان:

دفاع مقدس مظهر اطمینان به وعده الهی است

سردار «احمد شفائی» گفت: اگر دفاع ما مظهر ایستادگی، ایثار، از خودگذشتگی و مردانگی، مظهر اطمینان به وعده الهی مظهر خودباوری شد، حاصل حضور مردان مردی چون حضور پیشکسوتان بوده است.
کد خبر: ۶۹۴۵۹۰
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۴۰۳ - ۱۷:۳۷ - 28September 2024

دفاع مقدس مظهر اطمینان به وعده الهی استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از زاهدان، سردار «احمد شفائی» فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان در آخرین روز از هفته دفاع مقدس با حضور در جمع پیشکسوتان عرصه جهاد و شهادت ضمن گرامیداشت یاد و نام شهدا گفت: پیشکسوتان عرصه ایثار، جهاد و شهادت، نور چشمان ملت ایران هستند.

وی با اشاره به این مطلب که در طول تاریخ انقلاب در هر مقطعی که جریان حق و باطل مقابل هم قرار گرفته دشمنی دشمن بیشتر شده، افزود: از زمان نبی مکرم اسلام، جنگ و دشمنی بوده تا به امروز که دفاع مقدس بود.

فرمانده سپاه سلمان از دفاع مقدس به عنوان  فصل پر افتخار تاریخ انقلاب اسلامی مقطعی که بیان کننده ظرفیت‌های عظیم اعتقادی، معنوی، حماسی، اجتماعی، امنیتی، دفاعی، فرهنگی کشور است نام برو و ادامه داد: به اعتراف بسیاری از تحلیلگران دیروز و امروز دفاع مقدس یک پیده استثنایی در تاریخ اسلام و یک مقطع جاودانه در تاریخ انقلاب اسلامی است.

وی اذعان داشت: در یک سال اخیر نیز معاندین ،به همان شیوه جنگ تحمیلی ،بعد از عملیات شیرین مدافعان فلسطین در ۱۵ مهر ۱۴۰۲همه مشرکین عالم و کفار جهان دست به دست هم دادند با هر آنچه داشتند درمیدان مقابله با مسلمین به ویژه فلسطینی ها عملیاتی کردند.

سردار شفائی،تصریح کرد:  دشمنان با تمام توان اطلاعاتی، رسانه ای، فرهنگی، تجهیزات سخت افزاری نرم افزاری، که می توانست با مدافعان فلسطین مقابله کنند وارد میدان شدند.

وی یادآور شد: افرادی که از آنها توقع و انتظاری نبود، آنها هم به صف دشمنان اسلام پیوستند افرادی که به علت حفظ تاج و تخت خود قدمی برنداشتند، اما در مقابل، مردان مردی که نگرانی آنها برای اسلام وآرمان های اسلامی ودفاع از مظلوم و مسلمین بود، بعد از این عملیات مردانه در صف فلسطین قرارگرفتند.

فرمانده سپاه سلمان،خاطرنشان کرد: رزمندگان حزب الله با بهره‌ مندی از مجاهد بزرگ سید حسن نصرالله مردانه ایستادندو این روزها که نظام سلطه با همه ظرفیتش بر علیه جریان انقلابی مردمان عزیز و شریفی که به شایستگی انتخاب و به درستی فهمیدند به میدان آمدند، وظیفه داریم دعا کنیم و در حد توان خود حمایت کنیم، تا این مقطع هم مانند مقاطعی که سر دشمن به سنگ خورده و شکست خورد ،پوزه دشمن به خاک مالیده شود.

فرمانده سپاه سلمان تاکید کرد : دشمنان و معاندین نه جرئت و نه شهامت دارند که رو در رو با مدافعان فلسطین و لبنان مبارزه کنند، بلکه هنرشان ریختن بمب های چند تنی بر سر مردمان بی دفاع است، هنر آنها شلیک موشک‌های تخریبگر بر سر مردان زنان و انسانهای بی دفاع است.

سردار شفائی خاطرنشان کرد: همه ملت ایران اسلامی همه آزادی خواهان و مسلمین در این ایام خطیر و سرنوشت ساز باید حواسمان جمع باشد وتلاش کنیم پرچم اسلام برافراشته تر شود.

وی خطاب به پیشکسوتان دفاع مقدس،اظهار داشت: آنچه مهم است تجلیل و تکریم از مردان مردی است، که به درستی مسیر خود را انتخاب کردند و با تمام ظرفیت در میدان حضور پیدا کردند و اگر دفاع در ۸ سال جنگ تحمیلی تبدیل به دفاع مقدس شد و اگر دفاع ما مظهر ایستادگی، ایثار، از خودگذشتگی و مردانگی، مظهر اطمینان به وعده الهی مظهر خودباوری شد، حاصل حضور مردان مردی چون  حضور پیشکسوتان بوده است.

سردار شفائی افزود: همه مسئولان، صاحبان تریبون، صاحبان قلم در وضعیت فعلی باید تلاش کنند که این دوره پر افتخار و فرهنگ ارزشمند ماندگار و اثرگذار را نگذارند به فراموشی سپرده شود.

وی با بیان کلام مقام عظمای رهبری(مدظله العالی )که فرمودند:" اگر از نظر معرفتی از دفاع مقدس فاصله می گیریم باید از نظر معنویتی به دفاع مقدس نزدیک تر شویم" یادآور شد: اگر پیشکسوتان و مسئولان همت نکنند شک نکنیم در یک بازه زمانی، دشمنان قسم خورده این آب و خاک  و اسلام عزیز این ظرفیت و توان را دارند که واقعیت ها را وارونه جلوه دهند و این توان را دارند که جای شهید و جلاد را عوض کنند.

فرمانده سپاه سلمان تاکید کرد: نسل امروز و نسل‌های آینده باید بدانند که چه اتفاقی در آن دوران رقم خورد ،چرایی جنگ و چرایی هشت ساله را بیان کنند.

وی اذعان داشت: برکات دفاع مقدس باید یادآوری شود، گزارش واقعی جنگ در حوزه عملکرد و توصیف را به شایستگی تبیین و بیان کنیم .

سردار شفائی،با بیان این مطلب که دفاع مقدس و تکرار آن نباید باعث خستگی ما شود یادآور شد: پیشکسوتان اهل عمل بوده و هستند و عامل به این موضوع هستند .

 

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار