پیام تسلیت استاندار سمنان در پی شهادت سیدحسن نصرالله

«هاشمی» در پیامی شهادت سیدحسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان را تسلیت گفت.            
کد خبر: ۶۹۴۶۴۲
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۴۰۳ - ۲۰:۴۳ - 28September 2024

 به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از سمنان، «سیدمحمدرضا هاشمی» استاندار سمنان در پیامی شهادت سیدحسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان را تسلیت گفت.

بسم الله الرحمن الرحیم

إِنَّا لِلَّهِ وَإِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ

خبر شهادت روحانی جلیل‌القدر، مجاهد خستگی‌ناپذیر، حجت‌الاسلام والمسلمین «سید حسن نصرالله»، دبیرکل مقاوم و نستوه حزب‌الله لبنان، قلب ملت‌های آزاده و مسلمان را به درد آورد و اندوهی بزرگ را بر دل‌های ما نهاد.

این روح بزرگ و مقاوم که عمر پربرکت خود را وقف مبارزه با ظلم و استکبار جهانی و دفاع از شرافت و عزت امت اسلامی کرده بود، با شهادتش نیز به مبارزه و آرمان‌های والای اسلام و آزادیخواهان جهان جانی تازه بخشید.

شهادت این بزرگوار، گرچه مصیبتی سنگین است، اما همچون چراغی فروزان، راه مقاومت و پایداری را به همه آزادگان و ستم‌دیدگان جهان نشان خواهد داد و بی شک شهادت این مجاهد مخلص، امت اسلامی را در پیمودن راه عدالت و مقاومت مصمم‌تر و متحدتر خواهد ساخت.

اینجانب، این ضایعه بزرگ را به محضر حضرت ولی‌عصر (عج)، رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای «مد ظله العالی»، جبهه مقاومت، خانواده معزز ایشان، ملت شریف لبنان و تمامی مسلمانان و آزادگان جهان تسلیت عرض نموده، از درگاه خداوند متعال برای ایشان علو درجات و برای بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل مسئلت دارم.

انتهای پیام/

         

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار