در بیانیه قرارگاه ثامن‌الائمه (ع) سپاه به مناسبت شهادت سید حسن نصرالله آمده است؛

پویایی مکتب سید مقاومت تا نابودی رژیم صهیونیستی

قرارگاه منطقه‌ای ثامن‌الائمه علیه‌السلام نیروی زمینی سپاه پاسداران در بیانیه‌ای، اندیشه و مکتب سید مقاومت را تا نابودی رژیم صهیونیستی به دست جوانان امت اسلامی پویا و بالنده دانست.
کد خبر: ۶۹۴۶۶۴
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۴۰۳ - ۲۲:۱۱ - 28September 2024

پویایی مکتب سید مقاومت تا نابودی رژیم صهیونیستیبه گزارش دفاع‌پرس از خراسان رضوی، به دنبال شهادت سید مقاومت، «سید حسن نصرالله» دبیرکل حزب‌الله لبنان، قرارگاه منطقه‌ای ثامن‌الائمه علیه‌السلام نیروی زمینی سپاه پاسداران با صدور بیانیه‌ای شهادت این مجاهد نستوه را تسلیت گفت.

متن بیانیه به این شرح است:

إنّا لله و إنّا إليهِ رَاجعُون 
مِنَ الْمُؤْمِنِينَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَيْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَى نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ يَنْتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِيلًا

 از ميان مؤمنان مردانى‏‌اند كه به آنچه با خدا عهد بستند صادقانه وفا كردند برخى از آنان به شهادت رسيدند و برخى از آنها در [همين] انتظارند و [هرگز عقيده خود را] تبديل نكردند

قرارگاه منطقه‌ای ثامن‌الائمه علیه‌السلام نیروی زمینی سپاه پاسداران شهادت مجاهد نستوه، پرچمدار جبهه مقاومت و رهبری کم‌نظیر را به سراسر جبهه مقاومت و مردم قهرمان لبنان و همچنین امت اسلامی تبریک و تهنیت عرض می‌نماید.

رهبری مدبر و مدیر که در این سال‌ها اتفاقات بزرگی را رقم زد و حزب‌الله لبنان امروز در جهان از یک نیروی سیاسی و مذهبی و اجتماعی فراتر رفته و بی‌شک با رفتن سید حسن نصرالله خللی در ادامه این راه ایجاد نخواهد شد.

روح این شهید بزرگوار و همه شهدای مدافع حرم و امنیت، مردانی که به آنچه با خدا عهد بستند، صادقانه وفا کردند و به شهادت رسیدند در جوار رحمت حق آرام و جاودانه خواهد بود و اندیشه و تفکر مقاومت و مکتب سید مقاومت ان‌شاءالله تا نابودی رژیم صهیونیستی به دست جوانان امت اسلامی ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار