پیام فرمانده لشکر ۱۶ زرهی در پی شهادت سید حسن نصرالله

امیر «محمد شفیعی» ضمن محکوم کردن حمله ددمنشانه رژیم صهیونیستی به ضاحیه بیروت و شهادت سید حسن نصرالله، رهبر و دبیر کل محبوب، مقتدر و سیدالشهدای حزب الله لبنان، پیام تسلیت صادر کرد.
کد خبر: ۶۹۴۶۶۸
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۴۰۳ - ۲۲:۲۲ - 28September 2024

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از قزوین، امیر سرتیپ دوم «حسین محمد شفیعی» فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۱۶ زرهی و ارشد نظامی آجا در استان‌های قزوین و زنجان ضمن محکوم کردن حمله ددمنشانه رژیم صهیونیستی به ضاحیه بیروت و شهادت سید حسن نصرالله، رهبر و دبیر کل محبوب، مقتدر و سیدالشهدای حزب الله لبنان، پیام تسلیت صادر کرد.

در متن این پیام آمده است:
شهادت سید مقاومت سید حسن نصرالله، رهبر و دبیر کل شجاع، مقتدر و سیدالشهدای حزب الله لبنان و یاران و همراهان آن مجاهد بزرگ و مردم بی گناه بیروت، برگ ننگین دیگری بر پرونده سیاه ترور و جنگ رژیم رو به زوال و منحوس صهیونی افزود.

تلاش رذیلانه این رژیم جنایتکار در به شهادت رساندن رهبر حزب الله، منجر به تقویت عزم و اراده مردم شده و با یاری خدا، قدرت حزب الله مضاعف خواهد شد.

بی تردید آینده منطقه در دست نیرو‌های مقاومت خواهد بود و سرنوشتی به جز شکست و ناکامی در انتظار رژیم پلید صهیونیستی نیست.

ضمن تسلیت فراق آن بزرگ مرد خستگی ناپذیر و فرمانده عالیقدر و علمدار مکتب مقاومت، به محضر ولی امر مسلمین حضرت امام خامنه‌ای، از خدای قادر، علو درجات آن مجاهد فی سبیل الله و همراهان ایشان را مسئلت می‌نمایم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار