امام جمعه دهلران:

خون سید حسن نصرالله پایه‌های استکبار جهانی را در منطقه متزلزل خواهد کرد

حجت‌الاسلام موسوی گفت:قطعاً خون سید حسن نصرالله پایه‌های استکبار جهانی را در منطقه متزلزل خواهد کرد و خون‌بهای او نابودی رژیم صهیونیستی خواهد بود
کد خبر: ۶۹۴۶۸۰
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۴۰۳ - ۲۳:۰۶ - 28September 2024

خون سید حسن نصرالله پایه‌های استکبار جهانی را در منطقه متزلزل خواهد کردحجت‌الاسلام‌والمسلمین سید «محسن موسوی» امام‌جمعه شهرستان دهلران، در گفتگو با خبرنگار دفاع‌پرس از ایلام، اظهارداشت: با قلبی مالامال از غم و اندوه شهادت اسوه و سید مجاهدان مقاومت، مجاهد نستوه و خستگی‌ناپذیر شهید سید «حسن نصرالله» به امام‌زمان رهبر انقلاب و همه امت اسلام خصوصاً جبهه مقاومت و مسلمانان آزادی‌خواه عالم تسلیت و تبریک می‌گویم.
وی افزود: قطعاً خون سید حسن نصرالله پایه‌های استکبار جهانی را در منطقه متزلزل خواهد کرد و خون‌بهای او نابودی رژیم صهیونیستی خواهد بود.
امام‌جمعه دهلران گفت: البته این رژیم پادگان نظامی آمریکا، انگلیس و فرانسه است، اما مجاهدت و مبارزه تا نابودی این پادگان نظامی ادامه خواهد داشت و وعده خدا در نابودی رژیم غاصب اسرائیل ان‌شاءالله تحقق خواهد یافت.
حجت‌الاسلام‌والمسلمین «موسوی» بیان کرد: با شهادت سید حسن نصرالله مسلمانان جهان منسجم‌تر و در یک جبهه قوی علیه استکبار جهانی اقدام خواهند کرد و خون این شهید بزرگوار می‌تواند تمام گروه‌های جبهه مقاومت را مصمم‌تر از گذشته علیه رژیم صهیونیستی اقدام علمی خواهند کرد.
وی با اشاره به خدمات ارزشمند سید حسن در جبهه مقاومت خاطرنشان کرد: از مهم‌ترین اقدامات ایشان شهید این بود که گروه‌های مقاومت را منسجم و ارتش قوی‌ای را در لبنان پایه‌گذاری کرد.
امام‌جمعه دهلران تأکید کرد: شهید نصرالله ۴۰ سال است در ابعاد مختلف برای نجات مسلمانان فلسطینی سینه سپر کرد و لحظه‌ای برای دفاع از آنها درنگ نکرد.
وی خاطرنشان کرد: آن شهید بزرگوار مزد مجاهدت خود را از خداوند گرفت و مصداق آیه شریفه عند ربهم یرزقون شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار