مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس مازندران:

حوزه دفاع مقدس، عمق بخشی به فضای معنوی، حماسی و مقاومت در جامعه است

سرهنگ «سلامی» گفت: حوزه دفاع مقدس حوزه فرهنگ اصیل انقلاب، مکتب انقلاب و عمق بخشی به فضای معنوی، حماسی و مقاومت در جامعه است.
کد خبر: ۶۹۴۷۰۲
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۴۰۳ - ۰۷:۵۹ - 29September 2024

حوزه دفاع مقدس، عمق بخشی به فضای معنوی، حماسی و مقاومت در جامعه استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از مازندران، سرهنگ پاسدار «محمد حسن سلامی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران صبح امروز در جلسه با «علی بابایی کارنامی» نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی ضمن قدردانی از حمایت‌های وی در حوزه دفاع مقدس اظهار داشت: حوزه دفاع مقدس حوزه فرهنگ اصیل انقلاب، مکتب انقلاب و عمق بخشی به فضای معنوی، حماسی و مقاومت در جامعه است.

وی افزود: همه بخش‌ها باید همانند دوران دفاع مقدس در این حوزه نقش آفرین و تاثیرگذار باشند.

این مسئول با بیان اینکه موزه دفاع مقدس و مقاومت مازندران طی ۱۵ سال گذشته در اولویت و دغدغه مسئولان استانی نبوده و در اولویت دولت آیت الله رئیسی اهتمام بیشتری به عمل آمد، گفت: آقای مخبر بودجه‌ای را به سازمان برنامه و بودجه ابلاغ کرد که نیازمند پیگیری نمایندگان استان است.

سلامی به اولویت‌های این اداره کل اشاره کرد و ادامه داد: بنیاد مستضعفان توافقات اولیه حاصل شد، اما عملی نشد.

این مسئول بر مشارکت خیرین صنعت، معدن، اوقاف و خیرین سرشناس در این موضوع تأکید و خاطرنشان کرد: در هفت تپه چند کار ضروری در دست اقدام داریم و باید به سرعت در منطقه والفجر هشت کار را شروع کنیم.

سرهنگ سلامی با بیان اینکه برای تدوین و چاپ دانشنامه استانی دفاع مقدس نیز نیازمند یک میلیارد اعتبار هستیم، تصریح کرد: در حوزه کتاب و ادبیات دفاع مقدس سالی ۵۰۰ میلیون تومان اعتبار نیاز داریم و در حوزه فیلم‌های دفاع مقدس نیز سالی حداقل یک میلیارد تومان اعتبار نیازمند هستیم.

وی با بیان اینکه در حوزه فضای مجازی دفاع مقدس نیاز سرمایه‌گذاری هستیم، حوزه اسناد دفاع مقدس را بسیار مهم برشمرد و گفت: انتظار می‌رود نمایندگان استان مازندران در این خصوص پیگیری و اهتمام ویژه داشته باشند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار