استاندار هرمزگان در اجتماع عزاداران سید مقاومت:

جریان حزب الله «سید حسن نصرالله»‌های بسیاری را تربیت و تکثیر می‌کند

«دوستی» قدرت جریان حزب‌الله را با تکثیر قهرمانانی نظیر«سیدحسن نصرالله» دانست و ادامه راه این شهید را نابودی کامل رژیم صهیونسیتی برشمرد.
کد خبر: ۶۹۴۷۳۸
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۴۰۳ - ۰۹:۳۷ - 29September 2024

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از هرمزگان، «مهدی دوستی» استاندار هرمزگان در اجتماع مردم بندرعباس که به مناسبت شهادت مجاهد شهید «سید حسن نصرالله» در مسجد جامع بندرعباس برگزار شد، اظهار داشت: تعالیم دین مبین اسلام، معارف اهل بیت(ع)، قرآن کریم و فرهنگ جهاد و مقاومت گنجینه‌ای عظیم است که تربیت‌گاه انسان‌های وارسته‌ای چون شهید «سید حسن نصرالله» است.

وی افزود: در مکتب اسلام و اهل‌بیت(ع) با شهادت هر عزیزی، افراد دیگری بر می‌خیزند و قطعا ادامه‌ راه شهید «سید حسن نصرالله» به سرنگونی و نابودی کامل رژیم اشغالگر قدس ختم خواهد شد.

استاندار هرمزگان بیان کرد: تداوم راه شهدا توسط انسان‌های وارسته و مجاهد یکی از آثار و برکات خون شهدا است که اجازه نمی‌دهد خط شهید و شهادت به فراموشی سپرده شود.

دوستی ادامه داد: تقریبا یک سال است که ملت مقاوم فلسطین و در رأس آن‌ها اهالی غزه زیر سخت‌ترین و شدیدترین حملات رژیم صهیونیستی قرار گرفته‌اند و با این وجود کاملا مقاوم ایستادگی می‌کنند.

وی با اشاره به خوی جنایتکارانه رژیم صهیونیستی گفت: باند تبهکاری حاکم در اسرائیل دنبال گسترش جنگ در منطقه است چرا که آن‌ها هیچ بویی از انسانیت نبرده‌اند و همانطور که همگان دیدند آن ها حتی مدارس و بیمارستان‌ها را نیز بمباران می‌کنند.

استاندار هرمزگان تأکید کرد: صهیونیست‌ها در کشتار انسان‌ها هیچ حد و مرزی برای خود بین زن، کودک یا سالمند قائل نیستند و هیچ خط قرمزی برای کشتن مردم ندارند.

این مسئول اضافه کرد: رزمندگان مقاومت قطعاً انتقام خون‌های به ناحق ریخته را خواهند گرفت و اقدامات رژیم اشغالگر قدس نیز باعث هموار‌تر شدن مسیر نابودی رژیم صهیونیستی خواهد شد چرا که بعد از شهادت «سید عباس موسوی» توسط صهیونیست‌ها «سید حسن نصرالله» مسیر او را ادامه داد و تشکیلات حزب الله را از یک گروه کوچک به یک گروه جهانی و بین‌المللی تبدیل کرد که در حال حاضر تاثیرات بسزایی در معادلات منطقه دارد.

استاندار هرمزگان گفت: جریان حزب الله قابلیت باز تکثیر «سید حسن نصرالله»‌ها را دارد و می‌تواند در بستر قدرتمندی که با بهره‌گیری از معارف قرآن و اهل بیت (ع) ایجاد شده است با پرتوان تر به راه خود ادامه دهد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار