در بیانیه اداره کل حفظ آثار دفاع مقدس مازندران آمده است؛

شهادت «سید حسن نصرالله» آغاز «نصرالله» است

اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران به مناسبت شهادت سید مقاومت «سید حسن نصرالله» دبیرکل حزب الله لبنان به دست دشمن صهیونیستی بیانیه‌ای صادر کرد.
کد خبر: ۶۹۴۷۴۶
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۴۰۳ - ۰۹:۵۶ - 29September 2024

شهادت «سید حسن نصرالله» آغاز «نصرالله» استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از مازندران، اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران به مناسبت شهادت سید مقاومت «سید حسن نصرالله» دبیرکل حزب الله لبنان به دست دشمن صهیونیستی بیانیه‌ای صادر کرد.

در این بیانیه آمده است:

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ

وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْیَاءٌ عِنْدَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ

شهادت سیدحسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان و جمعی از فرماندهان سرافراز مقاومت و مردم بیگناه به دست رژیم نامشروع، سفاک، کودک‌کش و جنایتکار صهیونیستی قلب مسلمانان و ملت‌های آزاده جهان را جریحه دار کرد.

شهادت این سید مقاوم، مجاهد، نستوه و خستگی‌ناپذیر و فرمانده دلاور جبهه مقاومت اسلامی یکی دیگر از جنابت‌های وحشیانه رژیم متجاوز و اشغالگر صهیونیستی است که چهره کریه و زشت کافران را به نمایش گذاشت.

بی‌شک شهادت این سید مقاومت خللی در عزم و اراده حزب الله و مردم غیور لبنان نخواهد گذاشت و ایستادگی و مقاومت زیر پرچم حق و حقیقت و راه و مسیر این مجاهد فی سبیل الله و خستگی ناپذیر ادامه خواهد داشت.

اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران ضمن تسلیت و تعزیت این مصیبت عظما به ساحت مقدس حضرت ولیعصر (عج) و نائب برحقش رهبر معظم انقلاب اسلامی، مسلمانان و آزادگان جهان، مردم غیور و مبارز لبنان و مردم ایران اسلامی و دیار علویان و با تأکید بر فرمایش رهبر معظم انقلاب اسلامی «سیّد مقاومت، یک شخص نبود، یک راه و یک مکتب بود، و این راه همچنان ادامه خواهد یافت. خون شهید سید عباس موسوی بر زمین نماند، خون شهید سید حسن هم بر زمین نخواهد ماند.» ترور ناجوانمردانه سید حسن نصرالله و فرماندهان مقاومت را به دست رژیم کودک کش و سفاک صهیونیستی محکوم کرده و اعلام می‌دارد خون پاک شهید «سید حسن نصرالله» ظلم ظالمین و مستکبرین جهان بویژه آمریکای جنایتکار و اسرائیل خونخوار را ریشه کن کرده و ریشه مقاومت را در منطقه مستحکم‌تر می‌کتذ و این شهادت آغازی است بر «نصرالله» که پیروزی از آن جبهه حق است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار