مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس خراسان رضوی:

حسن عمل آحاد جامعه زمینه نابودی رژیم صهیونیستی را فراهم می‌کند

سردار یوسفعلی‌زاده گفت: امیدواریم با حسن عمل آحاد جامعه زمینه نابودی رژیم نامشروع صهیونیستی فراهم شود.
کد خبر: ۶۹۴۷۴۷
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۴۰۳ - ۰۹:۵۴ - 29September 2024

اقتدار ویژگی برجسته سید مقاومت/ حسن عمل آحاد جامعه زمینه نابودی رژیم صهیونیستی را فراهم می‌کندسردار سرتیپ دوم پاسدار «حسینعلی یوسفعلی‌زاده» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی در گفت‌وگو با دفاع‌پرس در خراسان رضوی ضمن تسلیت شهادت سید مقاومت اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب اسلامی در قبل و بعد از شهادت سید حسن نصرالله پیام‌های جداگانه‌ای صادر فرمودند که روح حاکم بر این پیام‌ها، ضمن تسلیت و تعزیت شهادت دبیرکل حزب‌الله لبنان، رجز و حماسه به‌منظور تنبیه رژیم خبیث صهیونیستی و حامیان آن بود؛ بر همین اساس خط نورانی و مکتب مقاومت با رفتن مجاهدان این عرصه کور نخواهد شد بلکه پرفروغ‌تر از گذشته خواهد بود و دلدادگان این جریان راه خود را توفنده و پرشتاب ادامه می‌دهند.

وی افزود: سید حسن نصرالله قبل از شهادت یک کارآمدی و اثرگذاری داشت و بعد از شهادت یک کارآمدی دیگر. قطعا کارآمدی سید مقاومت بعد از شهادت بیشتر است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی با بیان اینکه در تاریخ انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برای مقابله با دشمنان، برخی مخالف‌خوانی‌ها وجود داشته اما در برابر اراده ملی برای دفع شر نظام سلطه بسیار ناچیز بوده است، یادآور شد: بیش از ۱۱ ماه است که دنیا در اعتراض به جنایات رژیم صهیونیستی در غزه، راهپیمایی‌ها و تجمعات گسترده‌ای در عرصه بین‌المللی برگزار شده و یا در حال برگزاری است، اما نباید عدم همراهی حاکمان با مردم به کل عالم تعمیم داده شود. در حوزه تحولات منطقه و خاورمیانه نباید با شنیدن تعداد خبری محدود، تحلیل سطحی داشت بلکه باید با صبر و رصد دقیق به تحلیلی جامع دست پیدا کرد.

این مسئول ادامه داد: اگر چه رژیم خبیث صهیونیستی جنایات زیادی در غزه و لبنان مرتکب شده است، اما بحمدالله جبهه مقاومت در موضع ضعف نیست و دست آنها پر است و مقاومت در برابر رژیم کودک‌کش اسرائیل ادامه دارد و به تناسب جنایت هولناکی که در لبنان مرتکب شده پاسخ دریافت خواهد کرد.

سردار یوسفعلی‌زاده با تاکید بر اینکه انقلاب اسلامی از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی صریحا اعلام کرده که ضد رژیم صهیونیستی است و این رژیم باید محو شود، گفت: ماموریت اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان جهاد تبیین است که رهبر معظم انقلاب اسلامی آن را فریضه‌ای فوری، واجب و قطعی می‌دانند؛ بر همین اساس ارزشمندترین اقدام در شرایط کنونی همراه‌سازی جامعه، پاسخ به ابهامات، آگاه‌سازی، روشنگری، پیگیری منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی و اینکه جهاد مسیر پررهروی است که باید با نقش‌آفرینی در عرصه جهاد تبیین آن را هموار کرد.

وی تصریح کرد: سید حسن نصرالله با خدا معامله کرده بود؛ بر همین اساس در مدت زمان تصدی مسئولیت دبیرکل حزب الله لبنان همیشه از موضع قدرت وارد عمل می‌شد که این مهم از نقاط قوت سید مقاومت به شما می‌رفت.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی ابراز داشت: صبر و بصیرت ما باید ارتقا پیدا کند تا در ادای تکلیف موفق باشیم.

این مسئول خاطرنشان کرد: امیدواریم صبورانه از غم شهادت سید حسن نصرالله بیرون بیاییم و با حسن عمل آحاد جامعه زمینه نابودی رژیم نامشروع صهیونیستی فراهم شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار