امام جمعه ایلام:

خانه مطبوعات باید مدافع حقوق خبرنگاران باشد

حجت‌الاسلام «کریمی تبار» گفت: خانه مطبوعات باید مدافع حقوق خبرنگاران باشد، زیرا اصحاب رسانه در فضاسازی افکار عمومی و مهندسی افکار جامعه خیلی تأثیرگذار هستند.
کد خبر: ۶۹۴۷۵۸
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۴۰۳ - ۱۰:۱۷ - 29September 2024

خانه مطبوعات باید مدافع حقوق خبرنگاران باشدبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ایلام، حجت‌الاسلام والمسلمین «الله‌نور کریمی‌تبار» امام جمعه ایلام در دیدار اعضای هیات مدیره خانه مطبوعات استان اظهار داشت: خانه مطبوعات باید مدافع حقوق خبرنگاران باشد، باید در پرداختی به اصحاب رسانه عدالت وجود داشته باشد، زیرا اصحاب رسانه در فضاسازی افکار عمومی و مهندسی افکار جامعه خیلی تأثیرگذار هستند.

وی با اشاره به اینکه مردم نباید مغلوب فضاسازی رسانه‌های آمریکایی و صهیونیستی قرار گیرند، گفت: خانه مطبوعات زبان گویا اصحاب رسانه هستند و بیشتر از این نقش خود را برای دفاع از اصحاب رسانه ایفا کند.

حجت‌الاسلام «کریمی‌تبار» با اشاره به اینکه حرمت قلم باید نگه داشته باشد، افزود: قلم باید در راستای مطالب مهم و مطالبات مردم زده شود تخریب آفت کار رسانه و قلم است، باید از این فضا دور شد، رسانه‌ها نقش مثبت در راستای توانمندی‌های افراد ایفا کنند.

این مسئول تصریح کرد: خانه مطبوعات با اصحاب رسانه برنامه‌ای مشخص برای توسعه استان داشته باشند، به طور مثال شاخص‌های مدیریتی برای استاندار خوب را برای مردم تشریح کنند.

امام جمعه ایلام با تاکید بر اینکه استاندار به عنوان نماینده دولت در توسعه و عقب ماندگی استان تاثیرگذار است، متذکر شد: رسانه‌ها به دور از حاشیه و غرض ورزی شاخص‌های مدیریتی را برای مردم بیان کنند یک فردی که می‌خواهد استاندار شود باید قدرت چانه زنی و قدرت جذب اعتبار برای استان باید داشته باشد و با مشکلات بجنگد.

حجت‌الاسلام «کریمی‌تبار» با اشاره به اینکه دوره‌های مدیریتی در استان کوتاه بوده و بعد از انقلاب استانداران زیادی در استان عوض شده‌اند، افزود: رسانه‌ها باید مدیران و کسانی که می‌خواهند استاندار شوند را به چالش بکشند، برنامه‌های آنها را جویا شوند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار