یادواره شهدای خانواده ورق خودرو برگزار شد

یازدهمین مراسم معنوی یادواره شهدای خانواده معزز شاغل در شرکت ورق خودرو چهارمحال و بختیاری درمحل سالن آمفی تئاتر این شرکت برگزار شد.
کد خبر: ۶۹۴۷۸۲
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۴۰۳ - ۱۱:۳۷ - 29September 2024

یادواره شهدای خانواده ورق خودرو برگزار شدبه گزارش دفاع‌پرس از شهرکرد، یازدهمین مراسم معنوی یادواره شهدای خانواده معزز شاغل در شرکت ورق خودرو چهارمحال و بختیاری درمحل سالن آمفی تئاتر این شرکت برگزار شد.

سردار اکبری فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم(ع) استان چهارمحال و بختیاری طی ایراد سخنانی در یازدهمین مراسم معنوی یادواره شهدای خانواده گرانقدر شاغل در شرکت ورق خودرو از برگزاری مستمر این مراسم پرفیض و معنوی در شرکت ورق خودرو تقدیر نمود و خاطر نشان کرد:آنچه امروز داریم از برکت خون مطهر شهدا و مجاهدت رزمندگان غیور است و همواره باید قدردان ایثارگری‌های این عزیزان باشیم و با یادآوری روایت‌های هشت سال دفاع مقدّس و دوران پر افتخار ملتی که صبر، عزّت، وحدت و همدلی را پیشه خود ساخت تا امنیت، پیروزی و سربلندی را برای این سرزمین به ارمغان آورد، ادای تکلیف نماییم.

حمید شجاعی مدیر عامل شرکت ورق خودرو نیز در حاشیه برگزاری این مراسم ضمن ابراز خرسندی از افتخار میزبانی خانواده‌های معظم شهدا افزود: شهدا و خانواده‌های معظمشان حق بزرگی برگردن کشور و ملت دارند و نباید اجازه دهیم رشادت‌ها و ایثارگری آنها به فراموشی سپرده شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار