سلیمانی: جهاد بدون شهادت برای سید مقاومت، دریغ داشتن عسلی مصفا بود

عضو شورای اسلامی شهر تهران ضمن محکوم کردن اقدام خبیثانه رژیم صهیونیستی در به شهادت رساندن سید مقاومت، گفت: ما ملت شهادتیم، جهاد بدون شهادت برای سید مقاومت دریغ داشتن عسلی مصفا بود که مشتاقانه به سویش شتافت.
کد خبر: ۶۹۴۷۹۱
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۴۰۳ - ۱۱:۵۳ - 29September 2024

به گزارش خبرنگار جامعه دفاع‌پرس، «نرجس سلیمانی» رئیس کمیسیون نظارت و حقوقی شورا در دویست و شصت و ششمین جلسه شورا ضمن تسلیت به مناسبت شهادت سید حسن نصرالله، سید مقاومت و محکوم کردن این جنایت رژیم صهیونیستی اظهار داشت: تمام توان شر مطلق در نعره‌های ددمنشانه مرده متحرک، ورشکسته سیاسی، سمبل تبهکاری و سرخوردگی را بر آن داشته تا حقیرانه و از روی یاس و ناامیدی، دیوانه وار و پر هیاهو بر طبل رسوایی رژیم کودک‌کش و بی‌ریشه و جعلی بکوبد و صفحه خونینی از تاریخ بشر را در پیش چشمان معصوم و بی‌گناه کودکان و زنان و مردان جهان به تصویر بکشد. 

سلیمانی: جهاد بدون شهادت برای سید مقاومت، دریغ داشتن عسلی مصفا بود

وی ادامه داد: در این میان عروج دسته دسته شهدا در لبنان عزیز و غزه مظلوم زمین و آسمان را آنچنان پیوند زده که راه‌های آسمان بر اهل آن نورباران شده است. شهادت بزرگمردانی که تمام عمر پربرکت خود را صرف دفاع از جان و مال و ناموس انسانیت به معنای عام کرده‌اند؛ عین نیک نامی است و نوشیدن شهد گوارا بر ایشان مبارک است.

عضو شورای شهر تهران افزود: پهلوانانی که با طغیان تاریکی به نور مطلق متصل شدند را در کتاب آسمانی ما بشارت زندگی حقیقی و روزی جاودان داده شده است، اما این به هیچ وجه افسارگسیختن جنون آمیز و خونخواری شرارت محض را لحظه‌ای از جلوی دیدگان انسان‌های شریف آزاده کنار نخواهد زد. 

سلیمانی با تأکید بر اینکه «ما ملت شهادتیم» ادامه داد: مرگ و زندگی، دوگانه بی‌مقداری است در پیشگاه مجاهدان راه حق که با واژه شهادت، مأنوسند. ملتی که شهادت دارد، جلال دارد؛ شکوه دارد و ما ملت شهادتیم. خواهران و برادران ما در غزه و لبنان اهل همین پندارند. سیاست ما عین دیانت ماست و دیانت ما زمانی محک زده می‌شود که مسیر شهادت را پیموده باشیم. جد و جهد در مسیر جهاد، معنا دارد و جهاد بدون شهادت برای سید مقاومت، دریغ داشتن عسلی مصفا بود که در به در، کو به کو، منزل به منزل به دنبال آن شتافته بود.

وی اضافه کرد: شهادت مردان حق به دست ناپاک کوتاه و بلند زامبی‌های خون آشام، لکه ننگ ابدی بر تمامی چهره‌های خبیثی است که در پشت واژگان بزک کرده سیاسی، به دنبال تطهیر مصدر نجاست هستند. لشکر بی مقدار جهل، جهل مرکب ولو از آستین ابلیس مجسم بیرون زده باشد؛ محکوم به فناست و سرنوشت محتوم آن، سقوط به درک اسفل السافلین است؛ «و سَیعلَمُ الّذینَ ظَلَموا أَی مُنقَلَبٍ ینقَلِبونَ».

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار