مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس خوزستان:

شهادت طلبی شیعه در طول تاریخ اثبات شده است

سردار مرادحاجتی گفت: دشمنان ایران اسلامی قصد دارند ایران را به عنوان چهارراه اقتصاد دنیا در دست بگیرند و انسان‌های صاحب فکر و ذکاوت ایرانی را تحت تسلط خود قرار دهند.
کد خبر: ۶۹۴۸۰۹
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۹ - 29September 2024

شهادت طلبی شیعه در طول تاریخ اثبات شده استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خوزستان، سردار «عبدالرضا مراد‌حاجتی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان امروز در تجمع ‌دانش‌آموزان‌ دبیرستان شهید بهشتی و فرهنگیان آموزش وپرورش ناحیه چهار اهواز در محکومیت ترور دبیرکل حزب‌الله لبنان اظهار داشت: شیعه به معنی شهادت است و این شهادت‌طلبی در طول تاریخ اثبات شده است.

وی افزود: صهیونیست‌ها در سال ۱۳۶۰ اعلام کردند تا سال ۲۰۲۵ باید به ۲۱ کشور در دنیا حمله شود که ۲۰ کشور در حوزه تمدن اسلامی بود.

سردار مرادحاجتی گفت: دشمنان ایران اسلامی قصد دارند ایران را به عنوان چهارراه اقتصاد دنیا در دست بگیرند و انسان‌های صاحب فکر و ذکاوت ایرانی را تحت تسلط خود قرار دهند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان با بیان اینکه بنیانگذار انقلاب اسلامی معادلات دنیا را بر هم زد، توضیح داد: صدام حسین با تمام قوا و ۱۲ لشکر به ایران حمله کرد اما با مقاومت و ایستادگی ملت ایران روبه‌رو شد؛ شهیدانی همچون چمران‌، باکری‌ و همت‌ در برابر ابرقدرت‌های دنیا ایستادند و مکتب حضرت امام(ره) به دنیا صادر شد.

وی یادآور شد: امروز ایران صاحب پیشرفته‌ترین تجهیزات نظامی است و تا کنون ۲۲۰ هزار شهید تقدیم اسلام و انقلاب کرده تا زیر سلطه ابرقدرت‌ها نرود.

سردار مرادحاجتی متذکر شد: سخت‌ترین تحریم‌ها به این کشور تحمیل شد اما ایران جزو پنج کشور برتر در تولید علم ژنتیک و ۱۰ کشور برتر در تولید داروهای خاص است، همچنین رتبه ۱۵ علمی دنیا و خیلی از افتخارات دیگر را از آن خود کرده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار