جانشین سپاه حضرت جوادالائمه (ع):

یکی از مهم‌ترین رموز ماندگاری نظام مقدس جمهوری اسلامی زنده نگاه داشتن یاد شهدا است

سردار اکبری گفت: یکی از مهم ترین رموز ماندگاری نظام مقدس جمهوری اسلامی زنده نگاه داشتن یاد شهدا است و این مهم تاثیر زیادی در جامعه اسلامی و ایرانی داشته است.
کد خبر: ۶۹۴۸۲۱
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۱ - 29September 2024

یکی از مهم‌ترین رموز ماندگاری نظام مقدس جمهوری اسلامی زنده نگاه داشتن یاد شهدا استبه گزارش دفاع‌پرس از خراسان شمالی، سرتیپ دوم پاسدار «حسین اکبری» جانشین سپاه حضرت جوادالائمه (ع) امروز (یکشنبه) در یادواره شهدای شهر سنخواست با حضور پرشور مردم شهیدپرور و بسیجیان استان اظهار داشت: یادواره شهدا عاملی مهم برای زنده نگه داشتن و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است.

وی افزود: غفلت‌ها و سرگرمی‌های روزمرّه‌ی زندگی، همواره با ما هست؛ باید نگذاشت این عوارض طبیعی، ما را از آن منشأ نورانیّت و طهارت شهیدان دور کند. یکی از این راه‌ها جلوگیری از غفلت برگزاری پر شور یادواره است.
 
وی انتقال پیام و آرمان‌های شهدا به نسل امروزی و جوانان را از جمله اهداف برگزاری یادواره‌های شهدا بر شمرد و ییان کرد: نیاز امروز جامعه به ویژه نوجوانان و جوانان آشنایی کامل با اهداف و آرمان‌های شهدا است.
 
وی ادامه داد:  یکی از مهم‌ترین رموز ماندگاری نظام مقدس جمهوری اسلامی زنده نگاه داشتن یاد شهدا است و این مهم تاثیر زیادی در جامعه اسلامی و ایرانی داشته است.
 
انتهای پیام/ 
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار