امیر خوش‌قلب: خانواده شهدا مظهر صبر و استقامت هستند

معاون هماهنگ‌کننده نیروی پدافند هوایی ارتش با بیان اینکه شهدا فرزندان صالح انقلاب و عامل صلابت امروز ایران هستند، گفت: برگزاری یادواره شهدای موجب اشاعه فرهنگ ایثار و ازخودگذشتگی در بطن جامعه می‌شود.
کد خبر: ۶۹۴۸۲۶
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۴۰۳ - ۱۳:۰۵ - 29September 2024

به گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر سرتیپ «محمد یوسفی خوش‌قلب» معاون هماهنگ‌کننده نیروی پدافند هوایی ارتش، در یادواره ۷۲ شهید شهرستان آران و بیدگل، اظهار داشت: سرافرازی ایران مرهون هدایت‌های امامین انقلاب اسلامی و ازخودگذشتگی‌های مردان، زنان و فرزندان این مرز و بوم است.

امیر سرتیپ خوش‌قلب

امیر سرتیپ یوسفی خوش‌قلب با بیان اینکه شهدا فرزندان صالح انقلاب و عامل صلابت امروز ایران هستند، افزود: برگزاری یادواره شهدا موجب ترویج فرهنگ ایثار و ازخودگذشتگی در بطن جامعه می‌شود.

معاون هماهنگ‌کننده نیروی پدافند هوایی ارتش با بیان اینکه شهادت اتفاقی نیست، بلکه اراده‌ای و انتخابی است، گفت: جهاد در راه خدا، دوری از ظلم‌پذیری، وحدت، یکدلی و مقید بودن به صبر و استقامت از ویژگی‌های بارز شهداست.

وی عنوان کرد: قدردانی از رشادت و غیرت دلاورمردان و زنانی که سلامت، امنیت و آرامش خود را تقدیم انقلاب و نظام اسلامی کردند، ستودنی است؛ چرا که تضمین‌کننده آرامش امروز همه ما هستند.

امیر خوش‌قلب یادآور شد: خانواده شهدا مظهر صبر و استقامت هستند و برگزاری یادواره شهدا و تجلیل از خانواده این عزیزان ما را به مسیر مودت و دوستی با شهدا و خانواده عزیزشان نزدیک می‌کند.

معاون هماهنگ‌کننده نیروی پدافند هوایی ارتش خاطرنشان کرد: شهدا برای زنده نگه‌داشتن دین اسلام، حفظ ولایت، وحدت و دوری از آتش تفرقه، جان خود را تقدیم این کشور کردند و یقیناً بیان خاطرات ارزشمند و خدمات خطیر این قشر فراموش‌نشدنی، وظیفه‌ای همگانی است.

در این یادواره از تعدادی از خانواده‌های معظم شهدا و جانبازان تجلیل شد.

انتهای پیام/ 200

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار