فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه (ع) خراسان شمالی:

سپاه خراسان شمالی آماده اعزام ۱۰۰ گردان به جبهه نبرد است

ما نیرو‌های مسلح٬ آماده و گوش به فرمان رهبریم  و اطمینان می‌دهیم در همین استان ۱۰۰ گردان رزمی و آماده اعزام داریم و ۳۰۰۰ بسیجی خراسان شمالی آماده مبارزه با استکبار جهانی هستند. گوش به فرمان ولایتیم و آماده ایستاده‌ایم تا انتقام این خون‌ها را بگیریم.
کد خبر: ۶۹۴۸۲۸
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۱ - 29September 2024

سپاه خراسان شمالی آماده اعزام ۱۰۰ گردان به جبهه نبرد استبه گزارش دفاع‌پرس از خراسان شمالی، سرتیپ دوم پاسدار «اسماعیل فرجی» فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه (ع) خراسان شمالی امروز یکشنبه در تجمع مردمی محکومیت ترور شهید «سید حسن نصرالله» اظهار کرد: سید حسن نصرالله مردی سازش‌ناپذیر، مقاوم و جهادی بود که روح وی با سید و سالار شهیدان محشور می‌شود.

وی با اشاره به جنایات رژیم صهیونیستی، افزود: مبنای این رژیم نامشروع است و اکنون دستش را به خون مردم بی گناه شیعه و سنی لبنان و غزه آغشته کرده است.
 
فرمانده سپاه خراسان شمالی با تاکید بر اینکه راه شهید سید حسن نصرالله ادامه خواهد داشت، خاطرنشان کرد: امروز کربلا تکثیر شده است و به همین علت امام راحل فرمودند که خون بر شمشیر پیروز خواهد شد.
 
فرجی با بیان اینکه آمادگی ۱۰۰ در صدی داریم، گفت: ما نیرو‌های مسلح٬ آماده و گوش به فرمان رهبریم  و اطمینان می‌دهیم در همین استان ۱۰۰ گردان رزمی و آماده اعزام داریم و ۳۰۰۰ بسیجی خراسان شمالی آماده مبارزه با استکبار جهانی هستند. گوش به فرمان ولایتیم و آماده ایستاده‌ایم تا انتقام این خون‌ها را بگیریم.
 
فرمانده سپاه خراسان شمالی، اضافه کرد: ما یک قدم عقب ننشستیم و خون شهید نصرالله مثل خون شهدای مقاومت حزب الله را قوی‌تر خواهد کرد. ما قول می‌دهیم و می‌گوییم این لباس، لباس شهادت، مقاومت و نوکری مردم است و در جهت اهداف انقلاب از جانمان می‌گذریم. نمی‌گذاریم نفوذی‌ها پرچم انقلاب را در کشور بر دست بگیرند. مگر ما مرده باشیم.
 
انتهای پیام/
 

 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار