فرمانده قرارگاه منطقه‌ای کربلا:

شهید نصرالله مدیری توانمند و سیاستمداری نافذ بود

سردار خادم سیدالشهدا گفت: شهید سید حسن نصرالله مدیری توانمند، رهبری حکیم، فرمانده‌ای مقتدر و سیاستمداری نافذ بود.
کد خبر: ۶۹۴۸۵۰
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۴۰۳ - ۱۳:۵۲ - 29September 2024

شهید نصرالله مدیری توانمند، رهبری حکیم، فرمانده‌ای مقتدر و سیاستمداری نافذ بودبه گزارش دفاع‌پرس از خوزستان، سردار «احمد خادم سیدالشهدا» فرمانده قرارگاه منطقه‌ای کربلا نیروی زمینی سپاه امروز در یادواره شهدای ورزشکار شهرستان اندیمشک در زورخانه پهلوان شهید «علی‌اکبر یعقوبی»، اظهار داشت: شهید سید حسن نصرالله مدیری توانمند، رهبری حکیم، فرمانده‌ای مقتدر و سیاستمداری نافذ بود.

وی با بیان اینکه «سید حسن نصرالله» در بیش از سه دهه دبیرکلی بر حزب الله لبنان، نقش تعیین کننده‌ای در ارتقای این جنبش اسلامی به یک قدرت صاحب نام در منطقه و جهان داشت، افزود: شهید «سید حسن نصرالله» به خوبی حزب‌الله را مدیریت و فرماندهی کرد و در این دوران اقدام‌های ارزشمند و پیروزی‌های بزرگی رقم زد.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای کربلا نیروی زمینی سپاه بابیان اینکه شهادت مزد جهاد خالصانه شهید نصرالله بود، تصریح کرد: شهید نصرالله عارفی نستوه و یکی از اولیای الهی بود که راه این شهید گرانقدر توسط جبهه مقاومت تا پیروزی بر جنایتکاران و غاصبان صهیونیستی ادامه خواهد داشت.

وی پیروزی حق بر باطل را وعده الهی دانست و یادآور شد: رزمندگان جبهه مقاومت با روحیه انقلابی و جهادی و در حال مبارزه با آمریکای جنایتکار و سگ‌ آن در منطقه یعنی رژیم صهیونیستی هستند.

سردار خادم سیدالشهدا با اشاره به نقش ممتاز اندیمشک در دوران دفاع مقدس بیان داشت: مردم ولایتمدار این شهرستان میزبان رزمندگان سراسر کشور بودند و شهدای والامقامی را تقدیم اسلام و انقلاب کردند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار