طلاب و روحانیون خوزستان در محکومیت ترور دبیرکل حزب‌الله لبنان کفن‌پوش شدند

جمعی از روحانیون و طلاب مدارس علمیه با برگزاری تجمع اعتراضی در شهرهای مختلف خوزستان، اقدام تروریستی رژیم صهیونیستی در به شهادت رساندن «سید حسن نصرالله» دبیرکل حزب‌الله لبنان و جنایت‌های اخیر رژیم کودک‌کش غاصب را محکوم کردند و کفن‌پوش شدند.
کد خبر: ۶۹۴۸۵۶
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۴۰۳ - ۱۴:۰۳ - 29September 2024

طلاب و روحانیون خوزستان در محکومیت ترور دبیرکل حزب‌الله لبنان کفن‌پوش شدندبه گزارش دفاع‌پرس از خوزستان، جمعی از روحانیون و طلاب مدارس علمیه با برگزاری تجمع اعتراضی در شهرهای مختلف خوزستان، اقدام تروریستی رژیم صهیونیستی در به شهادت رساندن «سید حسن نصرالله» دبیرکل حزب‌الله لبنان و جنایت‌های اخیر رژیم کودک‌کش غاصب را محکوم کردند و کفن‌پوش شدند.

صدها نفر از طلاب و روحانیون مدارس علمیه خوزستان امروز همزمان با سراسر کشور با برگزاری تجمع اعتراضی، اقدام ددمنشانه رژیم صهیونیستی در به شهادت رساندن «سید حسن نصرالله»، رهبر جنبش حزب‌الله لبنان را محکوم کردند.

روحانیون استان خوزستان در حوزه علمیه اهواز با پوشیدن کفن و با سردادن شعارهای «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل»، این اقدام تروریستی را محکوم کرده و خواستار پاسخ قاطع به آن شدند.

شرکت کنندگان در این تجمع پرچم‌های جمهوری اسلامی ایران و جبهه مقاومت را در دست داشتند تا بار دیگر حمایت خود را از جبهه مقاومت، نیروهای حزب‌الله و مردم مظلوم فلسطین نشان دهند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار