مدیر کل حفظ و نشر ارزش های دفاع مقدس کرمان :

ثمره وجودی شهدا، جانبازان و آزادگان مثل رشد و تکامل درخت در جامعه پایدار است

«مهدوی فرد» گفت: ثمره وجودی شهدا، جانبازان و آزادگان مثل رشد و تکامل درخت در جامعه پایدار است و امیدواریم بتوانیم با زنده نگه‌داشتن آن‌ها در این ایام دین خود را به آن‌ها ادا کنیم.
کد خبر: ۶۹۴۹۰۱
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۴۰۳ - ۱۶:۱۹ - 29September 2024

ثمره  وجودی شهدا، جانبازان و آزادگان مثل رشد و تکامل درخت در جامعه پایدار است

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کرمان، به یاد ۹۶ شهیده استان با حضور سرهنگ مهدوی مدیر کل بنیاد حفظ و نشر ارزش های دفاع مقدس، ایرانمنش مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان و طباطبایی مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری کرمان، ۹۶ اصله نهال غرس شد. 

سرهنگ «محمودمهدوی فرد» مدیر کل حفظ و نشر ارزش های دفاع مقدس کرمان در این مراسم  کاشت هر درخت به نام یک شهید را ابتکار بسیار ارزشمندی دانست و اظهار داشت: درخت نماد رشد، پویایی، حرکت و تکامل است و این نماد شهدا و ایثارگران است که با گذشت از جان خود، موجب رشد و تکامل انسان‌ها شدند.

وی گفت: ثمره وجودی شهدا، جانبازان و آزادگان مثل رشد و تکامل درخت در جامعه پایدار است و امیدواریم بتوانیم با زنده نگه‌داشتن آن‌ها در این ایام دین خود را به آن‌ها ادا کنیم.

وی ادامه داد: کاشت نهال فرهنگ همیشه سبزی است که نشان‌دهنده احترام به محیط زیست می‌باشد و درختان آینده، محیط فرزندان و مهم‌تر از آن زمین را تضمین خواهند کرد.

سرهنگ مهدوی افزود: امروز به نام نامی شهدای شهیده استان درخت می‌کاریم تا این پیام را به نسل آینده برسانیم که اگر استوار هستیم و در برابر ناملایمات استقامت می‌کنیم، به واسطه از خود گذشتگی شهدا است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار