مدیرکل مدیریت بحران استانداری خراسان جنوبی:

آمار متوفیان حادثه معدن زغال‌سنگ طبس ۵۰ نفر است

آخوندی گفت: آمار متوفیان حادثه معدن زغال‌سنگ طبس ۵۰ نفر می‌باشد.
کد خبر: ۶۹۴۹۰۲
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۴۰۳ - ۱۶:۲۰ - 29September 2024

آمار متوفیان حادثه معدن زغال‌سنگ طبس ۵۰ نفر استبه گزارش دفاع‌پرس از بیرجند، محمدعلی آخوندی مدیرکل مدیریت بحران استانداری خراسان جنوب امروز یکشنبه ۸ مهرماه با رد اخبار منتشره درخصوص افزایش آمار متوفیان حادثه معدن زغال‌سنگ طبس، اظهارداشت: براساس آخرین آمار، شمار متوفیان حادثه معدن طبس ۵۰ نفر می‌باشد و تغییری نداشته است. 

وی با اشاره به آمار ۱۶ نفره مصدومان بلوک B معدن زغال سنگ، اظهار داشت: از مجموع ۱۶ مصدوم حادثه معدن زغال‌سنگ معدنجو که در بیمارستان شهید مصطفی خمینی طبس بستری شده بودند، حال دو نفر وخیم گزارش شده بود که یک نفر با حالت زندگی نباتی با رضایت خانواده جهت اهدای عضو به بیمارستان یزد منتقل شد.

آخوندی گفت: احتساب این یک مورد مصدوم مرگ مغزی، تعداد متوفیان حادثه معدن زغال‌سنگ به ۵۰ نفر رسید. 

مدیرکل مدیریت بحران استانداری خراسان جنوبی ضمن آرزوی شفا و سلامتی برای کلیه مصدومان این حادثه، افزود: متأسفانه از مجموع ۵ مصدومی که در مرحله دوم برای ادامه درمان به یزد اعزام شده اند، مرگ مغزی یک نفر تأیید شده است. 

وی متذکر شد: مرجع اعلام آمار نهایی و قطعی متوفیان حوادث، دانشگاه علوم پزشکی و پزشکی قانونی است لذا براساس آمار نهایی اعلام شده در مجموع ۲۹ نفر در بلوک B و ۲۰ نفر نیز در بلوک C درگذشتند. 

انتهای‌پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار