پیام جمعی از نخبگان شاهد و ایثارگر در پی شهادت سید حسن نصرالله

جمعی از نخبگان شاهد و ایثارگر با صدور پیامی شهادت سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب‌الله لبنان را تبریک و تسلیت گفتند.
کد خبر: ۶۹۴۹۱۵
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۴۰۳ - ۱۶:۵۰ - 29September 2024

به گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، جمعی از نخبگان شاهد و ایثارگر با صدور پیامی شهادت سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب‌الله لبنان را تبریک و تسلیت گفتند.

پیام جمعی از نخبگان شاهد و ایثارگر در پی شهادت سید حسن نصرالله

متن پیام به شرح زیر است: 

سلام بر آقایی که دیر زمانی ست که غم دارد و غم دارد. 

غم از دست دادن یاران و سربازانی که جان در کف داشتند و عشق خدا و مولا را در قلب و حسرت انتقام سیلی در کوچه را بر چشم و چه زیبا سرود وَ لَا تَحْسَبَنَّ الَّذِیْنَ قُتِلُوْا فِیْ سَبِیْلِ اللّٰهِ اَمْوَاتًاؕ-بَلْ اَحْیَآءٌ عِنْدَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُوْنَ را زمزمه کردند و بال گشودند و رفتند.

زیارتتان قبول سلام ما را به پسران فاطمه سلام الله برسانید، سفر بخیر سید راهت سبز نمیدانم در آغوش حضرت عشق چه می‌بینید که هر که زیارتش می‌کند آسمانی می‌شود و خوشابحالتان که استوار و سربلند رسم عاشقی را ترسیم کردی گوارای وجودت باد شربتی که پسر فاطمه میهمانت کرد.

سلام ما را به پدرانمان برسان و بگو ما عاشورایی هستیم و می‌مانیم بگو ما ملت امام حسینیم پا پس نمیکشیم از دین خدا و رسول و اطاعت از ولی امر عزیز و سرفرازمان یکتا فرزانه ایی که ان شاءالله با دستان خود پرچم سبز اسلام را به دستان مبارک منتقم خون اهل بیت سلام الله و همه مظلومان عالم میدهد و باقی می‌مانیم بر عهدی که با جانان بستیم.

ما فرزندان شاهد و ایثارگر اعلام آمادگی می‌کنیم برای جهادی که رهبر عزیز و فرزانه فرمان دهد و از تمام توان و عمق جان می‌ایستیم و می‌جنگیم که ما از تبار سربدارانیم، پدرانی که عاشقانه و بی هیچ واهمه‌ایی سر دادند و جان دادند، اما عزت و شرف و ناموس و ذره‌ایی خاک ندادند.

ما شهیدی دیدیم پس از شهید.

مجاهدی دیدیم پس از مجاهدی دیگر.

انسانی دیدیم از پس انسانی دیگر.

سلام و درود خدا بر او از روز تولدش و روزی که در نزد پروردگارش روزی می‌خورد.

الحمدلله که در زمانه‌ای زیستیم که این‌چنین شخصی را دیدیم و با او دل‌گرم بودیم و پس از او در فقدانش، اشک ریختیم، اما منتقم خون پاک سید سبزقامتان و حاج قاسم عزیزمان و همه شهدای عزیز و آسمانی هستیم.

تبریک و تسلیت عرض می‌کنیم خدمت صاحب عصر والزمان و همچنین مقام عظمای ولایت و تجدید بیعت میکنیم و تا پای جان پای بیعت‌مان می‌مانیم.

انتهای پیام/ 161

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار