شهید «سیدحسن نصرالله» محور مقاومت را عمق بخشید

معاون هماهنگ‌کننده سازمان عقیدتی سیاسی ارتش گفت: رژیم صهیونیستی با چراغ سبز آمریکا و با استفاده از تجهیزات، تسلیحات، فناوری‌ها و پشتیبانی‌های اطلاعاتی آن‌ها دست به جنایت می‌زند.
کد خبر: ۶۹۴۹۲۹
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۴۰۳ - ۰۱:۳۹ - 30September 2024

امیر سرتیپ «محمد اکرمی‌نیا» معاون هماهنگ‌کننده سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در گفت‌وگو با خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، با اشاره به شهادت «سیدحسن نصرالله» در بمباران وحشیانه ضاحیه جنوبی بیروت توسط رژیم صهیونیستی اظهار داشت: این جنایت نشانه عجز و ناتوانی رژیم صهیونیستی است.

مقاومت هرگز متوقف نشده است/ شهید «سیدحسن نصرالله» محور مقاومت را توسعه و عمق بخشید

امیر سرتیپ اکرمی‌نیا با بیان اینکه اساس مقاومت با شهادت عجین شده است، ادامه داد: در گذشته شاهد این شهادت‌ها بودیم، اما مقاومت هرگز متوقف نشده و با قدرت، اهداف خود را دنبال می‌کند.

معاون هماهنگ‌کننده سازمان عقیدتی سیاسی ارتش با بیان اینکه شهید سیدحسن نصرالله محور مقاومت را توسعه و عمق بخشید و آن را گسترش داد، تاکید کرد: امروز مقاومت در سطح منطقه نهادینه شده است و جنایتکاران با ترور سیدحسن نصرالله نمی‌توانند مسیر و اهداف محور مقاومت را متوقف کنند؛ چرا که فرهنگ مقاومت در وجود ملت‌ها مستحکم شده است.

وی درباره نقش آمریکا در جنایات صهیونیست‌ها علیه مردم لبنان و فلسطین عنوان کرد: رژیم صهیونیستی جنایات خود را با چراغ سبز آمریکایی‌ها و با تجهیزات، تسلیحات، فناوری‌ها و پشتیبانی‌های اطلاعاتی آنها انجام می‌دهد. اگر این کمک‌ها نبود، قطعاً صهیونیست‌ها قادر به انجام این جنایات نبودند.  

انتهای پیام/ 271

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار