دانشگاه علوم پزشکی یاسوج:

نسل جوان نیازمند الگوپذیری از شخصیت‌های دفاع مقدس و مقاومت است

جاودان سیرت» با بیان اینکه مراکز آموزش عالی باید قهرمانان جنگ را به مردم و نسل جوان معرفی کنند، ادامه داد: امروز نسل جوان ما نیازمند الگوپذیری از شخصیت‌های دفاع مقدس و مقاومت است.
کد خبر: ۶۹۴۹۳۵
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۴۰۳ - ۱۷:۴۴ - 29September 2024
به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از استان کهگیلویه و بویراحمد، «سعید جاودان سیرت» رئیس دانشگاه در همایش گرامیداشت هفته دفاع مقدس دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد ضمن تبریک و تسلیت شهادت سید حسن نصرالله؛ دبیرکل حزب الله لبنان, اظهار داشت: هفته دفاع مقدس فرصت مناسبی برای ارج نهادن به کسانی است که این مسیر گام برداشته اند.
 
جاودان سیرت افزود: نقش پررنگ و بی بدیل کسانی که در راه آرامش، آسایش و امنیت کشور از جان خود گذشته اند برای نسل جوان بیان شود.
 
نسل جوان نیازمند الگوپذیری از شخصیت‌های دفاع مقدس و مقاومت است
 
رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج عدم ارزیابی زوایا و ابعاد مختلف جنگ و دفاع مقدس را یکی از دلایل ایجاد شکاف بین نسل جوان امروز و دفاع مقدس عنوان کرد و گفت: دفاع مقدس متکی به مردم بوده است، اگر دفاع مقدس نبود این مردان برجسته هرگز ظهور و بروز پیدا نمی‌کردند.
 
وی با بیان اینکه دفاع مقدس گنجینه بزرگی است که از آن غافل شدیم و باید آن را احصا کنیم، خاطرنشان کرد: در همه زمینه‌ها اعم از فرهنگی، سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و ... نیاز است که از این گنجینه ماندگار به خوبی استفاده شود.
 
جاودان سیرت با تاکید بر اینکه دفاع مقدس مظهر استقامت پایداری و حکمت و سند مظلومیت انقلاب اسلامی بود، و با بیان اینکه مراکز آموزش عالی باید قهرمانان جنگ را به مردم و نسل جوان معرفی کنند، ادامه داد: امروز نسل جوان ما نیازمند الگوپذیری از شخصیت‌های دفاع مقدس و مقاومت است.
 
 انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار