فرمانده سپاه صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان:

علم و‌ پرچم شهید نیلفروشان بر زمین نخواهد افتاد

سردار «فدا» با اشاره به نقش شهید نیلفروشان در دفاع مقدس و راه قدس، گفت: علم و‌ پرچم شهید نیلفروشان بر زمین نخواهد افتاد.
کد خبر: ۶۹۴۹۶۵
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۴۰۳ - ۲۰:۵۳ - 29September 2024

علم و‌ پرچم شهید نیلفروشان بر زمین نخواهد افتادبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اصفهان، سردار سرتیپ پاسدار «مجتبی فدا» فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان در منزل شهید عباس نیلفروشان اظهار داشت: امروز همراه جمعی از روحانیون استان و از طرف هیات رئیسه سپاه و مسولان استان حضور یافته‌ایم تا شهادت این سردار رشید اسلام را تسلیت گوییم.

وی ادامه داد: شهادت مدال افتخاری است که به هرکسی داده نمی‌شود. این شهادت‌ها عزم و انگیزه ما را برای دفاع از راه اسلام، انقلاب و ادامه راه شهدایی چون سید حسن نصرالله، حاج قاسم سلیمانی، شهید نیلفروشان، شهید حجازی و شهید زاهدی دو چندان می‌کند و این مسیر با قدرت ادامه خواهد یافت.

سردار فدا اضافه کرد: رهبر معظم انقلاب فرمودند پیروزی از آن حزب‌الله و جبهه مقاومت است و رژیم صهیونیستی با این جنایت‌ها سرانجامی جز نابودی نخواهد داشت، همان‌طور که خداوند در قرآن کریم وعده داده است پیروزی با مومنان است.

وی تاکید کرد: قطعا این شهادت‌ها در مسیر برافراشتن پرچم لااله الا الله و محمد رسول الله و مبارزه با رژیم صهیونسیتی و حامیان آنها و همانطور که رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند حمایت از حزب الله فرض است و ما درکنار مستضعفان خواهیم بود و در این مسیر عقب نشینی نخواهیم کرد.

سردار فدا تصریح کرد: مردم اصفهان در طول عمر پربرکت انقلاب اسلامی با تقدیم هزاران شهید نشان دادند در مسیر حمایت از انقلاب و جبهه مقاومت ثابت‌قدم هستند و در ۲۵ آبان نشان دادند که در راه اسلام آماده فداکاری هستند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها