استاندار همدان:

حزب‌الله و امت اسلامی بر دشمنان پیروز خواهند شد

«قاسمی‌فرزاد» گفت: باید به خداوند، قرآن و اسلام تمسک جوییم و با پیروی از منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی ایمان داشته باشیم که حزب‌الله و امت اسلامی قطعاً بر دشمنان پیروز خواهند شد.
کد خبر: ۶۹۴۹۸۵
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۴۰۳ - ۲۳:۴۱ - 29September 2024

حزب‌الله و امت اسلامی بر دشمنان پیروز خواهند شدبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از همدان، «علیرضا قاسمی‌فرزاد» استاندار همدان در اجلاس استانی نماز ضمن تسلیت شهادت سیدحسن نصرالله دبیرکل حزب‌الله لبنان و همراهان ایشان، اظهار داشت: باید به خداوند، قرآن و اسلام تمسک جوییم و با پیروی از منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی ایمان داشته باشیم که حزب‌الله و امت اسلامی قطعاً بر دشمنان پیروز خواهند شد.

وی افزود: در این ایام حزن‌آلود، با امید به الطاف الهی، یقین داریم که حق همیشه بر باطل پیروز است و این اطمینان قلبی مایه قوت قلب مسلمانان در روزهای سخت است.

استاندار همدان عنوان کرد: قریب به یک سال است که رژیم جعلی صهیونیستی بی‌رحمانه به جان بشریت و به ویژه مردم بی‌گناه و بی‌دفاع غزه افتاده و خون آنان را بر زمین می‌ریزد اما دنیا در سکوت و بی‌خبری نسبت به جنایات صهیونیسم در غزه و لبنان قرار دارد و آنچه که مایه تأسف است؛ تفرقه و تشتتی است که امت اسلامی را فرا گرفته و مانع از اقدام واحد در برابر این ظلم‌ها شده است.

وی با بیان اینکه امت اسلامی باید به این باور و درک برسد که در برابر ظلم حکام جور و ستمگران، متحد شود، گفت: جمهوری اسلامی ایران که بر پایه عدل و انصاف بنا شده، همیشه حامی مستضعفان و مظلومان بوده و خواهد بود و باید با وحدت و انسجام در مقابل دشمنان، یک صدا باشیم.

قاسمی‌فرزاد متذکر شد: دشمنان سعی دارند جامعه را دوقطبی کنند و از طریق فضای مجازی یأس و ناامیدی را در بین امت اسلامی گسترش دهند.

انتهای پیام/

 

نظر شما
پربیننده ها