بیانیه سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس:

علم شهید «نصرالله» توسط آزادگان جهان بر زمین نمی‌ماند

سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس با صدور بیانیه‌ای جنایت رژیم صهیونیستی در ترور حضرت حجت‌الاسلام و المسلمین «سید حسن نصرالله» و سردار پاسدار «عباس نیلفروشان» در ضاحیه بیروت را محکوم کرد.
کد خبر: ۶۹۵۰۰۷
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۴۰۳ - ۰۸:۱۳ - 30September 2024

به گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع‌پرس، سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس با صدور بیانیه‌ای جنایت رژیم صهیونیستی در ترور حضرت حجت‌الاسلام و المسلمین «سید حسن نصرالله» و سردار پاسدار «عباس نیلفروشان» در ضاحیه بیروت را محکوم کرد.

علم شهید «نصرالله» توسط آزادگان جهان بر زمین نمی‌ماند

متن بیانیه به شرح زیر است:

بار دیگر جامعه جهانی شاهد نقض متوحشانه حقوق و قوانین بین‌الملل و نقض آشکار حقوق بشر توسط رژیم جنایت‌کار صهیونیستی بود؛ رژیم سفاک صهیونیستی در حمله‌ای تروریستی شامگاه روز جمعه ۶ مهر ۱۴۰۳ به ضاحیه لبنان، شخصیت‌های برجسته مقاومت و در راس آنها مجاهد کبیر، پرچمدار مقاومت در منطقه، عالم با فضیلت دینی و رهبر جاویدالاثر حزب‌الله، «سید حسن نصرالله» دبیرکل جنبش مقاومت اسلامی حزب‌الله لبنان را به شهادت رساند.

این حرکت مذبوحانه ناشی از عدم تسلط این رژیم بر اوضاع کنونی خود و سقوط زودهنگام این غده سرطانی است. رژیم اشغالگر نژادپرست صهیونیستی جنگ تجاوزکارانه و همه‌جانبه‌ای را علیه مردم مظلوم و بی‌دفاع فلسطین، غزه و لبنان به راه انداخته است؛ غیرنظامیان، عمدتا زنان، کودکان و افراد مسن را هدف قرار داده و به زیرساخت‌های غیرنظامی حمله کرده است. امروز ما در آستانه یک حرکت عظیم جهانی هستیم. حرکتی که به حمایت ملت‌های مسلمان و آزاده جهان آغاز شده است و می‌بایست با حمایت ملت‌های آزادمنش دنبال شود.

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار