شهادت «سید حسن نصرالله» سقوط صهیونیست‌ها را سرعت می‌بخشد

جمعی از خانواده شهدا و ایثارگران، هیات‌های مذهبی و تشکل‌های دینی بانوان، مبلغین، اساتید حوزه و دانشگاه و بانوان شاعر آئینی با صدور بیانیه‌ای جنایت رژیم صهیونیستی در ترور حضرت حجت‌الاسلام و المسلمین «سید حسن نصرالله» و سردار پاسدار «عباس نیلفروشان» در ضاحیه بیروت را محکوم کردند.
کد خبر: ۶۹۵۰۱۲
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۴۰۳ - ۰۹:۰۳ - 30September 2024

به گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع‌پرس، جمعی از خانواده شهدا و ایثارگران، هیات‌های مذهبی و تشکل‌های دینی بانوان، مبلغین، اساتید حوزه و دانشگاه و بانوان شاعر آئینی با صدور بیانیه‌ای جنایت رژیم صهیونیستی در ترور حضرت حجت‌الاسلام و المسلمین «سید حسن نصرالله» و سردار پاسدار «عباس نیلفروشان» در ضاحیه بیروت را محکوم کردند.

شهادت «سید حسن نصرالله» سقوط صهیونیست‌ها را سرعت می‌بخشد

متن بیانیه به شرح زیر است:

بسم الله المنتقم
انَّ اللَّهَ یُحِبُّ الَّذِینَ یُقَاتِلُونَ فِی سَبِیلِهِ صَفًّا کَأَنَّهُم بُنْیَانٌ مَّرْصُوص/ همانا خدا دوست می‌دارد کسانی را که در راه او صف در صف جهاد می‌کنند و همچون بنایی ساخته‌شده از سرب، استوار هستند.   

رهبر معظم انقلاب: رژیم غاصب صهیونیستی رفتنی است.

 خبر شهادت سید حسن نصرالله خون تازه‌ای در رگ‌های امت‌های اسلامی دوانده است. ما تربیت یافته‌ی مکتبی هستیم که مقتدایمان حضرت امام خمینی رحمه الله علیه فرمودند: بکشید ما را، ملت ما بیدارتر می‌شود. 

در ادامه این شرایط حساس مسئولیتی بزرگ و تاریخی از سوی مظلومین و نوع بشر متوجه همه بیداردلان و مجاهدان است که با هر اقدامی عمق جنایت‌های در حال انجام و نسل‌کشی بی‌شرمانه رژیم غاصب صهیونیستی، رسالت خود را به انجام رسانده و با افشای هویت مستکبران و قاتلان، افکار عمومی جهان را به سمت عدالت و انسانیت سوق دهند. بسیار حماقت‌آمیز خواهد بود اگر با سکوت در مقابل چنین جنایاتی سرپوش گذاشته شود وبرخی دانسته یا نادانسته تبدیل بردگانی مدرن برای خدمت به استکبار و شریک در گناهی نابخشودنی شوند. 

تاریخ ثابت کرده است که هر گاه یکی از رهبران مقاومت به شهادت می‌رسد، نسلی از رهبران شجاع، قوی‌تر و مصمم‌تر برای رویارویی با دشمن صهیونیستی جانشین او می‌شود تا اینکه دشمن، نابود شده و به زباله‌دان تاریخ رانده شود. رژیم صهیونیستی که روزی در رویای متوهمانه از نیل تا فرات به سر می‌برد، پس از شکست غیرقابل ترمیم در عملیات طوفان‌الاقصی کوچکترین روزنه‌ای برای ادامه بقا خود نمی‌بیند و به همین خاطر با مدیریت مستقیم آمریکایی‌ها، بیش از گذشته، دست به هر جنایتی علیه زنان و کودکان بی‌دفاع فلسطینی می‌زند.

این رژیم جعلی آخرین نفس‌های خود را می‌کشد، اما مقام‌های رژیم تروریستی آمریکا بدانند که مسبب سیاست‌گذاری و تنظیم اقدامات صهیونیست، مسئولیت اقدام‌های ضدبشری و جنایات رژیم، بی واسطه متوجه آنها است. این نژادپرستان ضد بشریت با حمله به مردم بی دفاع و مظلوم فلسطین و به خاک و خون کشیدن کودکان و آسیب‌رسانی به مؤسسات درمانی سعی دارند خود را از چنگال فروپاشی زودهنگام نجات دهند چرا که سایه هولناک سلاح‌های ساده و ابتدایی رزمندگان جبهه مقاومت بر گنبد آهنین چتر گسترانده و با تلفات شهروندان صهیونیست، خیالی بودن قدرت آنان را ملموس کرده است.

اگرچه سابقه این ناتوانی در جنگ‌های ۳۳ و ۲۲ روزه و … به اثبات رسید ولی هم اکنون اهریمن در خانه خود هم زمین‌گیر شده است و وعده الهی تحقق می‌یابد و محو شدن رژیم جعلی صهیونیستی در عرصه جهان یک امر حتمی است. ما، زنان مسلمان و غیور ایرانی همپای زنان مظلوم لبنان، غزه، یمن وعراق و فلسطین آمده‌ایم و آماده‌ایم با همه امکانات وارد دفاع از مظلومین شویم که، پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله و سلم فرمودند: «من سمع رجلا ینادی یا للمسلمین فلم یجبه فلیس بمسلم» و این نشان مسلمانی ماست، همانگونه که سال‌ها با تقدیم عزیزترین عزیزان فرزندان و مال و جانمان در جبهه‌های نبرد حق در مقابل ظالمین و همه مستکبرین به ویژه صهیونیسم غربی و عبری و عربی ایستاده‌ایم.

قاطعانه اعلام می‌کنیم که ما اهل کوفه نیستیم علی تنها بماند و در لبیک به ندای نایب الامام، مقام معظم رهبری «مدظله‌العالی» همه مردم بویژه زنان غیور، مسلمان، مومن و انقلابی وبلاخص، مادران شهدا و خواهران و همسران و فرزندان شهدا ونیز معلمین، اساتید، مبلغین و همه فعالین حقوق بشری برای نجات زنان وکودکان، آمادگی خود را برای اعلام همبستگی همدلی و همراهی و همکاری برای آزادی قدس اعلام نموده و بر عهد خود به توفیق الهی خواهیم ایستاد.

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار