فرمانده قرارگاه منطقه‌ای و ارشد آجا در جنوب غرب:

خون فرماندهان مقاومت، نهضتی جدید برپا می‌کنند

در پیام امیر بیدادی آمده است: تجربه مقاومت نشان داده هر بار رژیم صهیونیستی، رهبری از مقاومت را به شهادت رسانده است از خون مطهر وی رهبری قدرتمندتر پا به عرصه مبارزه گذاشته و نهضتی جدید و جهشی بزرگ را تجربه کرده است.
کد خبر: ۶۹۵۰۴۹
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۴۰۳ - ۰۹:۵۲ - 30September 2024

خون فرماندهان مقاومت، نهضتی جدید برپا می‌کنندبه گزارش دفاع‌پرس از استان خوزستان، امیر سرتیپ «حمزه بیدادی» فرمانده قرارگاه منطقه‌ای و ارشد آجا در جنوب غرب امروز با صدور پیامی شهادت دبیرکل حزب الله لبنان را تسلیت گفت و این عملیات بزدلانه و تروریستی را محکوم کرد.

متن پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

«پس کسانی در راه خدا بجنگند که زندگی دنیا را به آخرت مبادله کنند و هر کس در راه خدا بجنگد و کشته شود یا پیروز شود، پاداش بزرگی به او خواهیم داد» 

«سید حسن نصرالله»، سید مقاومت، بنده صالح، به عنوان شهیدی بزرگ، رهبری شجاع، دلاور، مؤمنی حکیم، بصیر و مؤمن در جوار پروردگار و رضای او حرکت کرده و به قافله جاویدان شهدا در مسیر الهی ایمان و در خط پیامبران و ائمه شهدا ملحق شد.

تجربه مقاومت نشان داده هر بار رژیم صهیونیستی، رهبری از مقاومت را به شهادت رسانده است از خون مطهر وی رهبری قدرتمندتر پا به عرصه مبارزه گذاشته و نهضتی جدید و جهشی بزرگ راه افتاده است.

اینجانب این مصیبت عظمی را به ساحت مقدس امام زمان (عج)، ولی امر مسلمین حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی) و محور مقاومت تسلیت عرض می‌کنم و وعده می‌دهم که پیروزی نهایی با رزمندگان اسلام است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار