مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس خوزستان درگذشت پدر شهیدان «بایمانی نژاد» را تسلیت گفت

«قربانعلی بایمانی‌نژاد» پدر شهیدان والامقام «محمدعلی، حسنعلی و حسینعلی بایمانی‌نژاد» پس از سال‌ها تحمل فراق به علت کهولت سن دارفانی را وداع گفت و به فرزندان شهیدش پیوست.
کد خبر: ۶۹۵۰۷۷
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۴۰۳ - ۱۰:۳۲ - 30September 2024

مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس خوزستان درگذشت پدر شهیدان «بایمانی نژاد» را تسلیت گفتبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خوزستان، «قربانعلی بایمانی‌نژاد» پدر شهیدان والامقام «محمدعلی، حسنعلی و حسینعلی بایمانی‌نژاد» پس از سال‌ها تحمل فراق به علت کهولت سن دارفانی را وداع گفت و به فرزندان شهیدش پیوست. مراسم تشییع و تدفین این پدر بزرگوار متعاقبا اعلام خواهد شد.

فرزندان این پدر صبور «محمدعلی بایمانی‌نژاد» متولد یکم آذر ۱۳۴۲ اهواز که در ششم اسفند ۱۳۶۲، در هورالهویزه، «حسنعلی بایمانی نژاد» متولد بیست و پنجم بهمن ۱۳۴۳ اهواز که در دوم اسفند ۱۳۵۹، در ذوالفقاری آبادان و «حسینعلی بایمانی‌نژاد» متولد بیست و سوم فروردین ۱۳۴۶ اهواز که در چهارم دی ۱۳۶۵، در جزیره سهیل به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

سردار «عبدالرضا مراد‌حاجتی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان نیز به همین مناسبت پیامی صادر کرد و درگذشت پدر بزرگوار شهیدان بایمانی نژاد را به مردم ولایت مدار خوزستان و دیگر خانواده‌های معظم شهدا تسلیت گفت.

انتهای پیام/

 

نظر شما
پربیننده ها