همزمان با سراسر کشور؛

آیین گرامیداشت شهدای مقاومت در چهارمحال‌وبختیاری برگزار می‌شود

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال‌وبختیاری گفت: مراسم محوری گرامیداشت شهید سیدحسن نصرالله و سردار عباس نیلفروشان و شهدای مقاومت و حمایت از حزب‌الله لبنان ۱۱ مهرماه در مصلی امام خمینی (ره) شهرکرد برگزار می‌شود.
کد خبر: ۶۹۵۰۸۸
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۴۰۳ - ۱۰:۵۶ - 30September 2024

آیین گرامیداشت شهدای مقاومت در چهارمحال‌وبختیاری برگزار می‌شودبه گزارش دفاع‌پرس از شهرکرد، نشست هماهنگی گرامیداشت شهید مقاومت سیدحسن نصرالله و سردار مجاهد شهید عباس نیلفروشان و سایر فرماندهان شهید این حادثه امروز ۹ مهرماه با حضور نماینده ولی فقیه در چهارمحال‌وبختیاری و مدیران دستگاه‌های اجرایی استان در دفتر امام جمعه شهرکرد برگزار شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین سیدبصیر موسوی، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان در این نشست با تبریک و تسلیت شهادت سیدحسن نصرالله و جمعی از فرماندهان جبهه مقاومت و با اشاره به اینکه از دقایق ابتدایی اعلام خبر شهادت، تجمعات خودجوش مردمی در جای‌جای استان برگزار شد، اظهار کرد: در شهرکرد، تجمع مردمی حمایت از جبهه مقاومت عصر روز اعلام شهادت در میدان امامزادگان حلیمه و حکیمه خاتون (س) برگزار شد که با سخنرانی نماینده ولی فقیه در استان همراه بود.

وی ادامه داد: طی روز گذشته نیز تجمعات اقشار مختلف مردم در مدارس، دانشگاه‌ها، ادارات، بازار، مساجد و تکایا و ... برگزار شد که مراجعات مکرر به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان برای دریافت اقلام فرهنگی و پرچم و پوستر از سراسر استان داشتیم. همچنین ائمه جمعه مناطق مختلف استان پای کار آمدند و برنامه‌های زیادی برای گرامیداشت شهدای والامقام جبهه مقاومت در جای‌جای استان برگزار شد. 

موسوی تأکید کرد: مراسم محوری گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مقاومت و حمایت از حزب‌الله لبنان در چهارمحال‌وبختیاری هم‌زمان با سراسر کشور در روز چهارشنبه ۱۱ مهرماه از ساعت ۱۰ صبح در مصلی امام خمینی (ره) شهرکرد با حضور سخنرانان و مداحان کشوری برگزار می‌شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان در پایان گفت: نظیر این مراسم با همکاری ائمه جمعه مناطق مختلف استان در شهر‌ها و روستا‌های چهارمحال و بختیاری برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار