خرازی: محور مقاومت به مسیر خود ادامه خواهد داد

رئیس شورای راهبردی روابط خارجی با تاکید بر اینکه مقاومت اسلامی با اقتدار به مسیر خود ادامه خواهد داد، گفت: امیدواریم اسرائیل غاصب که اراضی مردم را به زور گرفته از ادامه حرکت آن جلوگیری شود و روزی برسد که فلسطین آزاد شود.
کد خبر: ۶۹۵۰۹۰
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۴۰۳ - ۱۱:۳۶ - 30September 2024

به گزارش خبرنگار بین‌الملل دفاع‌پرس، «کمال خرازی» رئیس شورای راهبردی روابط خارجی جمهوری اسلامی ایران در حاشیه مراسم گرامیداشت شهید سید حسن نصرالله که در دفتر حزب‌الله در ایران برگزار شد، با بیان اینکه محورمقاومت در جنگ با رژیم صهیونیستی فقط با این رژیم طرف نیست، بلکه آمریکا هم در این جنگ صهیونیست‌ها را همراهی می‌کند.

کمال خرازی: محور مقاومت به مسیر خاص خود ادامه خواهد داد

رئیس شورای راهبردی روابط خارجی جمهوری اسلامی ایران گفت: همانطوری که کشورهای عربی در جنگ سال ۱۹۶۷ در برابر اسرائیل شکست خوردند و هیچ‌کس تصور نمی‌کرد که روزی محور مقاومتی تشکیل و خار چشم صهیونیست‌های جنایتکاران می‌شود.

خرازی با بیان اینکه نهضت مقاومت ادامه دارد و با اقتدار به مسیر خود که با مسیرهای متعارف متفاوت است ادامه خواهد داد، تصریح کرد: امیدواریم این مصیبت بر مردم لبنان بگذرد و این جنگ به پایان برسد و شرایطی ایجاد شود که مردم عزیز لبنان بتوانند به زندگی خودشان ادامه دهند و اسرائیل غاصب که اراضی مردم را به زور گرفته از ادامه حرکت آن جلوگیری شود و روزی برسد که فلسطین آزاد شود.

انتهای پیام/ ۱۳۴

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار