فرمانده ناحیه مقاومت بسیج راز و جرگلان:

عملیات کربلای ۵ در شهرستان راز و جرگلان بازسازی شد

سرهنگ اکبری گفت: بازسازی این عملیات که یکی از بزرگترین عملیات‌های رزمندگان جمهوری اسلامی ایران در زمان هشت سال دفاع مقدس می‌باشد در پارک شورا شهر راز انجام شد.
کد خبر: ۶۹۵۰۹۲
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۴۰۳ - ۱۱:۳۹ - 30September 2024

عملیات کربلای ۵ در شهرستان راز و جرگلان بازسازی می‌شودبه گزارش دفاع‌پرس از خراسان شمالی، سرهنگ پاسدار «موسی‌الرضا اکبری» در اختتامیه باز سازی عملیات کربلای ۵ اظهار داشت: باز سازی این عملیات که یکی از بزرگترین عملیات‌های رزمندگان جمهوری اسلامی ایران در زمان هشت سال دفاع مقدس می‌باشد در پارک شورا شهر راز برگزار شد.

سرهنگ اکبری در ادامه ضمن بیان این نکته که این عملیات در تاریخ ۱۹ دی ماه سال ۱۳۶۵ با رمز یا فاطمه الزهرا (س) در منطقه شلمچه و در شرق بصره انجام شد پیرامون ویژگی‌های مهم این عملیات افزود: از مهمترین ویژگی‌های این عملیات، غافلگیری دشمن در این عملیات بود که رزمندگان اسلام با درایت و شجاعتی که داشتند توانستند وارد منطقه و دشمن را شکست دهند که طی این عملیات توسط رزمندگان ما ۱۵۰ کیلومتر مربع آزاد سازی شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج راز و جرگلان هدف از بازسازی این عملیات را آشنایی مردم عزیز بخصوص نسل نوجوان و جوان با مباحث دفاع مقدس، رشادت‌ها و جانفشانی‌های رزمندگان اسلام بیان داشت. وی از شهدا برجسته عملیات کربلای۵ از شهید حاج حسین خرزای، شهید میثمی، شهید دقایقی و شهید فرومندی نام برد.

اکبری در پایان افزود: از کلیه مسئولین، دستگاه‌های اجرایی و نیروی‌های مسلح، رزمندگان دوران دفاع مقدس و بسیجیان شهرستان که کمک کردند تا بتوانیم طی ۲۰ روز این عملیات را باز سازی نماییم و در مرحله اجرا قرار بدهیم تقدیر و تشکر داریم.
 
انتهای پیام/ 
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار