نماینده مردم بوئین زهرا و آوج در مجلس شورای اسلامی:

شهادت سیدحسن نصرالله انگیزه جوانان محور مقاومت را برای نابودی اسرائیل افزایش می‌دهد

«عباسپور» گفت: صهیونیست‌ها با ترور سیدحسن نصرالله نه‌تنها به هدف برای نابودی جبهه مقاومت نمی‌رسند، بلکه با افزایش انگیزه مجاهدت در جوانان جبهه مقاومت بیشتر در باتلاق جنگ فرو رفته و نابودی خود را نزدیک می‌کنند.
کد خبر: ۶۹۵۱۵۱
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۴۰۳ - ۱۳:۳۷ - 30September 2024

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از قزوین، «روح‌الله عباسپور» نماینده مردم بویین زهرا و آوج در مجلس شورای اسلامی ضمن عرض تسلیت شهادت سیدحسن نصرالله دبیرکل حزب‌الله لبنان و سردار عباس نیلفروشان معاون عملیات سپاه پاسداران اظهار داشت: انگیزه رژیم صهیونیستی از این ترورها خروج از باتلاقی است که بعد از عملیات طوفان‌الاقصی به آن دچار شده است.

وی افزود: صهیونیست‌ها غافل از این نکته هستند که با ترور و شهید کردن شخصیت‌هایی همچون سیدحسن نصرالله نه‌تنها به هدف برای نابودی جبهه مقاومت نمی‌رسند، بلکه با افزایش انگیزه مجاهدت در جوانان جبهه مقاومت بیشتر در باتلاق جنگ فرورفته و نابودی خود را نزدیک می‌کنند.

نماینده مردم بویین‌زهرا و آوج در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه سیدحسن نصرالله احتمال شهادت خود را پیش‌بینی کرده بود، خاطرنشان کرد: این شهید بزرگوار بدون تردید جانشین یا جانشین‌هایی برای هدایت حزب‌الله بعد از خود تربیت کرده و جهان اسلام نباید از این نظر نگرانی به دل راه دهد.

عباسپور اضافه کرد: چندسال گذشته هم ترامپ ملعون فکر می‌کرد که با ترور سردار حاج قاسم سلیمانی درخت تناور مقاومت را در منطقه خشک خواهد کرد، اما ترور شهید سلیمانی در نهایت به فراگیرتر شدن مقاومت در سطح منطقه و جهان انجامید.

وی ادامه داد: آمریکا و صهیونیست‌ها که در نبرد علیه باریکه‌نشینان غزه رسوا و روسیاه شده‌اند، تلاش می‌کنند حامیان مردم مظلوم غزه یعنی جبهه مقاومت لبنان و حزب‌الله را هدف بگیرند، در حالی که روزبه‌روز بر آتش خشم مردم منطقه و جهان علیه خود می‌افزایند.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مجلس شورای اسلامی با تمام توان در کنار محور مقاومت اسلامی و حزب‌الله خواهد بود، گفت: مسئولان و کارگزاران نظام اسلامی اجازه نخواهند داد که خون شهیدانی همچون سیدحسن نصرالله بر زمین بماند و بدون شک پاسخ این جنایت‌ها در بهترین زمان و به بهترین شکل داده خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها