سردار رادان: به‌زودی شاهد پیروزی جبهه مقاومت بر صهیونیسم خواهیم بود

فرمانده کل انتظامی کشور با بیان اینکه همانطور که رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند خانه دشمن خانه عنکبوت است، گفت: امیدوارم به‌زودی شاهد پیروزی جبهه مقاومت بر صهیونیست پلید، کثیف و جرثومه فساد و حامیان آن باشیم.
کد خبر: ۶۹۵۱۷۲
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۴۰۳ - ۱۴:۵۲ - 30September 2024

به گزارش خبرنگار جامعه دفاع‌پرس، سردار «احمدرضا رادان» فرمانده کل انتظامی کشور در مراسم تسلیت شهادت «سید حسن نصرالله» در جمع خبرنگاران،  اظهار داشت: قطعا یکی از دردناک‌ترین خبرهایی که می‌توانستم شاهد و شنوای آن باشم خبر شهادت سید بزرگوار، سید حسن نصرالله و یاران اوست.

سردار رادان: به زودی شاهد پیروزی جبهه مقاومت بر صهیونیست خواهیم بود

سردار رادان افزود: اگرچه از زمانی‌ که سید حسن نصرالله اسلحه به دست گرفت در حقیقت شروع قبول شهادت و به آغوش کشیدن شهادت و همچنین حمایت همه جانبه از جبهه مقاومت، مخصوصا حزب‌الله قهرمان و سربازی قاطعانه از ولی امر مسلمین بود.

فرمانده کل انتظامی ادامه داد: به طور قطع این ضایعه برای حوزه مقاومت ضایعه سنگینی است اما همواره ما یاد گرفتیم در جبهه‌ها و در موضوع رزم و شهادت اینکه هر پرچمی که از دست توانای سرداری می‌افتد، سردار دیگری آن را برداشته و قاطعانه و محکم به جلو حرکت خواهد کرد.

وی با بیان اینکه همانطور که رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند خانه دشمن خانه عنکبوت است، گفت: امیدوارم به‌زودی شاهد پیروزی جبهه مقاومت بر صهیونیست پلید، کثیف و جرثومه فساد و حامیان آن باشیم.

انتهای پیام/ ۱۳۴

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار