مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری عنوان کرد:

رتبه نخست کشوری شهرداری قم در عرصه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت

«جوادیان» گفت: عملکرد شهرداری قم در عرصه ایثار و شهادت بخصوص در ساخت سردیس‌های شهدا در میان تمام شهرداری‌های کشور رتبه نخست را دارد.
کد خبر: ۶۹۵۱۸۲
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۴۰۳ - ۱۵:۳۳ - 30September 2024

رتبه نخست کشوری شهرداری قم در عرصه ترویج فرهنگ ایثار و شهادتبه گزارش دفاع‌پرس از قم، پیام جوادیان مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری قم در چهارمین یادواره شهدای شهرداری قم و هشتمین دوره طرح کوچه‌های آسمانی که در سالن همایش‌های باغ موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار شد، اظهار داشت: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت از رسالت‌های مهم این سازمان است.

وی افزود: در همین راستا با همکاری شورای اسلامی شهر و شهردار قم امروز بیش از دو هزار و ۵۰۰ کوچه قم مزین به نام شهدا است.

مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری قم با بیان اینکه امروز ۲۴۰ تابلو مزین به تصویر و مشخصات شهدا رونمایی می‌شود، عنوان کرد: در مناسبت‌های گذشته نیز بیش از هزار تابلو از شهدا را ساخته و نصب کرده‌ایم.

جوادیان شهرداری قم به رسالت خود در این زمینه به خوبی عمل کرده و عملکرد شهرداری در عرصه ایثار و شهادت در میان تمام شهرداری‌های کشور رتبه نخست را دارد.

مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری قم ادامه داد: ساخت سردیس‌های شهدا از حدود سه سال پیش آغاز شده و طی این مدت ۵۱ سردیس توسط شهرداری قم ساخته شده است و از این منظر نیز رکورد نخست کشوری را داریم.

وی خاطرنشان کرد: ۴۰ میدان و بلوار شهر نیز به نام و تصویر شهدا مزین شده است؛ نصب قاب بنرها، تزئین ۷۰ دیوارنگاره به نام و تصویر شهدا، تبلیغات در مناسبت‌ها و … از دیگر اقدامات شهرداری قم در عرصه ایثار و شهادت است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار