برگزاری یادواره ۸۰ شهید روستای امامه شمیرانات با گرامیداشت یاد شهید نصرالله+ تصاویر

یادواره ۸۰ شهید روستای امامه شهرستان شمیرانات، بعد از اقامه نماز مغرب و عشا با حضور آیت‌الله کاظم صدیقی امام جمعه موقت تهران در مسجد جامع و حسینیه این روستا برگزار شد.
کد خبر: ۶۹۵۱۸۹
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۴۰۳ - ۱۵:۴۲ - 30September 2024

به گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌‌پرس، یادواره ۸۰ شهید روستای امامه شهرستان شمیرانات روز یکشنبه ۸ مهر ۱۴۰۳، بعد از اقامه نماز مغرب و عشا باحضور آیت‌الله کاظم صدیقی امام جمعه موقت تهران در مسجد جامع و حسینیه این روستا برگزار شد.

یادواره ۸۰ شهید روستای امامه شمیرانات با گرامیداشت یاد شهید نصرالله برگزار شد

در این مراسم که جمع بسیاری از مردم روستا و خانواده‌های شهدا حضور داشتند، تعدادی از رزمندگان دوران دفاع مقدس به بیان خاطرات خود از آن دوران پرداختند و یاد و خاطره شهدا را گرامی داشتند.

آیت‌الله صدیقی نیز در سخنانی بر ضرورت گرامی داشتن یاد و خاطره شهدا و ارزش‌های دوران دفاع مقدس تاکید کرد و گفت: مقاومت مردم فلسطین و لبنان در برابر رژیم صهیونیستی برگرفته از گنجینه ارزشمند دوران دفاع مقدس است.

وی سپس با تجلیل از مقام شامخ شهید سیدحسن نصرالله دبیرکل حزب‌الله لبنان عنوان کرد: ایشان مبارزی خستگی‌ناپذیر و عالمی مدیر و مدبر بود که سال‌های سال در برابر صهیونیست‌ها ایستاد و سازمانی تنومند و قدرتمند برای مبارزه با این رژیم متوحش و آدم‌کش ایجاد کرد.

امام جمعه موقت تهران گفت: بدون شک مسیر مقاومت متوقف نخواهد شد و با شهادت سیدحسن نصرالله ادامه خواهد یافت. همانطور که با شهادت سیدعباس موسوی، مقاومت ادامه یافت و قدرتمندتر شد، خون شهید سیدحسن نصرالله نیز بر زمین نخواهد ماند.

یادواره ۸۰ شهید روستای امامه شمیرانات با گرامیداشت یاد شهید نصرالله برگزار شد

وی ابراز امیدواری کرد که رژیم صهیونیستی ضربات سهمگینی از جبهه مقاومت دریافت خواهد کرد و همانطور که در جهان و افکار عمومی منزوی شده، در عرصه حیاتی نیز به انزوا و نابودی کشیده خواهد شد.

گفتنی است؛ روستای امامه واقع در بخش رودبار قصران شهرستان شمیرانات در دوران دفاع مقدس نقش مهم و اثرگذاری داشت. جوانان بسیاری از این روستا به جبهه‌های جنگ عازم شدند که ۸۰ نفر از آنها به شهادت رسیدند و بسیاری نیز به مقام جانبازی نائل آمدند.

همچنین مردم این روستا در پشتیبانی از جبهه‌های جنگ و ارسال کمک‌های مردمی به مناطق عملیاتی نقش مهم و فعالی داشتند.

یادواره شهدای روستای امامه نیز هر ساله همزمان با هفته دفاع مقدس و با حضور یکی از شخصیت‌های برجسته کشوری در مسجد جامع و حسینیه این روستا برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار