برگزاری اجلاسیه «مدال عشق» در مازندران+ فیلم

در آستانه دومین کنگره ملی ۱۴ هزار و ۵۰۰ شهید سرافراز دیار علویان، اجلاسیه «مدال عشق» بر گردن پهلوانان مازندرانی ویژه پهلوانان، کشتی‌گیران و قهرمانان شهید دیار علویان عصر امروز در مجموعه ورزشی شهید سلیمانی روستای ماهفروجک ساری برگزار شد.
کد خبر: ۶۹۵۲۰۸
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۴۰۳ - ۱۷:۱۶ - 30September 2024

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از مازندران، در آستانه دومین کنگره ملی ۱۴ هزار و ۵۰۰ شهید سرافراز دیار علویان، اجلاسیه «مدال عشق» بر گردن پهلوانان مازندرانی ویژه پهلوانان، کشتی‌گیران و قهرمانان شهید دیار علویان عصر امروز در مجموعه ورزشی شهید سلیمانی روستای ماهفروجک ساری آغاز شد.

این مراسم با حضور «یوسف نوری» استاندار مازندران، سردار «سیاوش مسلمی» فرمانده سپاه کربلا، هادی عامل گوینده ورزشی، پیشکسوتان، قهرمانان و مدال آوران نامی ورزش استان برگزار شد. 

در پایان این اجلاسیه که با شعرخوانی «صابر خراسانی» و اجرای «عبدالله روا» همراه بود از مربیان و مدال‌آوران ورزش استان در رقابت‌های المپیک پاریس از جمله «حسن رنگرز»، «حسن یزدانی»، «رحمان عموزاد»، «هادی ساروی»، «امیرحسین زارع»، «مرتضی مهرزاد» تجلیل و قدردانی به عمل آمد.

استان مازندران این روزها شاهد برگزاری اجلاسیه‌های مختلف با محوریت دومین کنگره ملی ۱۴ هزار و ۵۰۰ شهید سرافراز این خطه شمال کشور است که فضای معنوی و شهدایی را ایجاد کرده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها