نماینده ولی‌فقیه در گیلان:

سید مقاومت گردان‌های حزب‌الله را تبدیل به ارتش جهانی کرد

آیت‌الله «فلاحتی» با اشاره به مدیریت سیاسی و نظامی سید حسن نصرالله گفت: با مدیریت سید حسن نصرالله، گردان‌های حزب‌الله به ارتش جهانی حزب‌الله تبدیل شده است.
کد خبر: ۶۹۵۲۳۴
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۴۰۳ - ۱۹:۲۴ - 30September 2024

سید مقاومت گردان‌های حزب‌الله را تبدیل به ارتش جهانی کردبه گزارش دفاع‌پرس از رشت، آیت‌الله «رسول فلاحتی» نماینده ولی‌فقیه در گیلان امروز در اجتماع محکومیت جنایت رژیم غاصب صهیونیستی در به شهادت رساندن سید مقاومت، سیدحسن نصرالله (دبیرکل شهید حزب‌الله لبنان) که در مصلی امام خمینی (ره) این شهر برگزار شد با اشاره به آیاتی از سوره آل عمران اظهار داشت: اگرچه مخاطب اول این آیات پیامبر (ص) و مسلمانان صدر اسلام هستند، اما وضعیت امروز دنیای مسلمانان در برابر جبهه شرک و کفر نیز از مصادیق امروز این آیات است.

وی با بیان اینکه در این آیات، خداوند خطاب مسلمانان می‌فرماید که با جان و مال در دنیا امتحان می‌شوید افزود: بنا به فرموده خداوند در قرآن کریم، مسلمانان از یهود رنج و اذیت و آزار خواهند دید، اما راه پیروزی بر آنها صبر است و صبر برای رضای خدا یکی از نماد‌های جامعه اسلامی است که بعد‌ها موجب خوشحالی مسلمانان خواهد شد.

آیت‌الله فلاحتی با بیان اینکه نباید فریب زر و زور استکبار جهانی را خورد، گفت: سرنوشت استکبار جهانی نابودی، ذلت و جهنم است، اما سعادت و خوشبختی برای امت اسلامی وعده الهی است.

عضو خبرگان رهبری همچنین با اشاره به موقعیت جغرافیای سیاسی و مذهبی لبنان و تحلیل‌های گوناگون در مورد این منطقه اظهار داشت: لبنان عروس خاورمیانه است و به‌جهت برخورداری از ویژگی‌های دریا، کوه و جنگل، به محل نزاع و تعدی کشور‌های جنایتکار تبدیل شده است.

وی با اشاره به شهادت شخصیت‌های برجسته انقلاب و محور مقاومت بیان کرد: شهیدان حاج قاسم سلیمانی، اسماعیل هنیه و سید حسن نصرالله از شهدای جاویدان و مانای تاریخ اسلام هستند و تا ابد باقی خواهند ماند.

نماینده ولی‌فقیه در گیلان با اشاره به دیدگاه رهبر معظم انقلاب اسلامی پیرامون شهید سیدحسن نصرالله عنوان کرد: سیدحسن نصرالله را باید شناخت؛ او کسی بود که سال‌ها برای مبارزه به دور از خانواده در تونل‌ها، کانال‌ها و زیر زمین زندگی سخت و انقلابی داشت.

فلاحتی با بیان اینکه مدیریت مذهبی شهید سیدحسن نصرالله در دنیای عرب و فراسوی دنیای اسلام کم‌نظیر است، افزود: سیدحسن نصرالله در شرایط بسیار سخت و حساس اداره حزب‌الله را به دست گرفت و توانست این حزب را به درجات رفیع برساند.

عضو خبرگان رهبری با اشاره به مدیریت سیاسی و نظامی سید حسن نصرالله بیان کرد: با مدیریت سید حسن نصرالله، گردان‌های حزب‌الله به ارتش جهانی حزب‌الله تبدیل شده است؛ امروز مردم آزادی‌خواه جهان علیه اسرائیل و استکبار جهانی به پا خواسته‌اند و این خیزش جهانی به نابودی اسرائیل ختم می‌شود.

به گفته نماینده ولی‌فقیه در گیلان، نتانیاهو و رژیم صهیونیستی سگ هاری‌ست که در منطقه جنایت و خونریزی می‌کند و پا روی گلوی مردم خود می‌گذارد و سیاه و سفید و انسان و غیر انسان برایش تفاوتی ندارد و معضل دنیای امروز بشر مواجهه با این آدم‌کش‌ها است.

انتهای پیام/

 

 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار