مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس اردبیل:

شهید« سید حسن نصرالله» عامل وحدت مسلمانان بود

«واحد» گفت:شهید «سید حسن نصرالله» علاوه بر اینکه عامل وحدت مسلمانان بود، نمادی از اوج مقاومت و شجاعت بی نظیر در مقابل ظلم، ستم بود.
کد خبر: ۶۹۵۲۴۸
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۴۰۳ - ۲۰:۴۹ - 30September 2024

«علی واحد» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس اردبیل در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس، با بیان اینکه مسلمانان جهان اسلام بلکه آزادی خواهان همه دنیا نسبت جنایات رژیم تروریست اسرائیل حساس باشند،اظهار داشت:کشورهای مسلمان باید رابطه اقتصادی خود را با رژیم صهیونیستی قطع کرده و رابطه سیاسی با این رژیم جنایتکار را نیز تعلیق کنند که این رویکرد نشان دهند غیرت اسلامی و عربی است.

شهید« سید حسن نصرالله» عامل وحدت مسلمانان بود

مدیرکل حفظ آثار با بیان اینکه  جای خالی سیدحسن نصرالله قطعا مشهود خواهد بود،افزود:  به زودی سیدحسن نصرالله دیگری رهبری حزب الله را بر عهده خواهد گرفت و با همان اقتدار و صلابت پرچمدار خواهد شد و راه این شهید گرانقدر را ادامه خواهد داد.

وی افزود: شهید سیدحسن نصرالله با درایت و شجاعت خود، الهام‌بخش نسل‌های متمادی شد و نقش مهمی در دفاع از مظلومان و محرومان ایفا کرد.

واحد افزود: شهادت این سید عزیز و محبوب دل همه ایرانیان، انگیزه‌ای مضاعف برای ادامه راه مقاومت خواهد بود و انشالله این شهادت، رژیم  سفاک صهیونیستی را به قعر جهنم خواهد فرستاد.

وی افزود:شهید سید حسن نصرالله علاوه بر اینکه عامل وحدت مسلمانان بود، به نمادی از اوج مقاومت و شجاعت بی نظیر در مقابل ظلم، ستم و تباهی تبدیل شد و همانگونه که رهبر معظم انقلاب فرمودند “فیض شهادت پس از اینهمه مجاهدت حق مسلّم او بود.

انتهای پیام/

 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار