رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی خراسان‌ جنوبی خبر داد؛

ارسال بیش از ۶۰ اثر به همایش استانی ارتقاء منزلت نماز در خراسان جنوبی

حجت‌الاسلام صفورائی با اشاره به تمدید زمان ارسال آثار به همایش استانی ارتقاء منزلت نماز گفت: تاکنون بیش از ۶۰ اثر به دبیرخانه همایش استانی ارتقاء منزلت نماز استان ارسال شده است.
کد خبر: ۶۹۵۲۹۳
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۴۰۳ - ۰۸:۱۶ - 01October 2024

حجت‌الاسلام والمسلمین ابراهیم صفورائی رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی خراسان‌جنوبیبه گزارش دفاع‌پرس از بیرجند، حجت‌الاسلام والمسلمین ابراهیم صفورائی رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی خراسان‌جنوبی با اشاره به تعداد آثار واصله به دبیرخانه همایش استانی نماز اظهار‌ داشت: تاکنون بیش از ۶۰ اثر در رشته‌های مختلف از فرهیختگان فرهنگی و دانشگاهی به دبیرخانه همایش استانی «ارتقاء منزلت نماز» فرماندهی انتظامی خراسان‌جنوبی ارسال شده است.

وی گفت: این همایش به میزبانی فرماندهی انتظامی خراسان جنوبی در نیمه اول آذرماه جاری و اجلاسیه سراسری نماز نیرو‌های مسلح به میزبانی سازمان عقیدتی سیاسی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در بهمن ماه سال جاری برگزار خواهد شد.

حجت‌الاسلام صفورائی ادامه داد: فراخوان جمع آوری آثار فرهنگی، ادبی و هنری همایش استانی «ارتقاء منزلت نماز» به میزبانی فرماندهی انتظامی استان در سه سطح برون سازمانی شامل هنرمندان، اهل قلم و نخبگان علمی و فرهنگی دانشگاه‌ها و مراکز علمی و پژوهشی و درون سازمانی اعم از کارکنان، خانواده ها، فرزندان و اعضای وابسته انتظامی و سربازان است. 

رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی خراسان‌ جنوبی گفت: فراخوان آثار همایش استانی ارتقاء منزلت نماز در پنج رشته شامل فیلم کوتاه/کلیپ، مقاله نویسی، شعر، سرود و عکس منتشر شده و پوستر فراخوان جمع آوری آثار فرهنگی ادبی و هنری چاپ تا سطح پایین‌ترین رده در سطح سازمانی و برون سازمانی ارسال شده است.

وی بیان داشت: آثار برتر هر رشته این همایش به اجلاسیه سراسری نماز نیرو‌های مسلح که به میزبانی سازمان عقیدتی سیاسی انتظامی جمهوری اسلامی ایران برگزار می‌شود، ارسال خواهد شد.

 حجت‌الاسلام صفورائی با بیان اینکه مهلت ارسال آثار به همایش استانی «ارتقاء منزلت نماز» تا بیستم آبان تمدید شده است، افزود: عموم علاقمندان و فرهیختگان فرهنگی، علمی و دانشگاهی می‌توانند آثارشان را به عقیدتی سیاسی انتظامی در تمامی شهرستان‌ها ارسال و یا از طریق پیام رسان ایتا به شماره ۰۹۳۷۸۴۵۶۲۰۸ جهت شرکت در این همایش ارسال نمایند.

رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی خراسان‌جنوبی در خصوص شرایط ارسال آثار عنوان کرد: در حوزه مقاله نویسی مقاله باید در قالب استاندارد و در بحث کلیپ یا فیلم‌های کوتاه می‌بایست به صورت افقی بوده و حداکثر مدت زمان آن ۳ دقیقه و عکس با کیفیت و سرود حداکثر چهار دقیقه و تولیدی و شعر در قالب‌های کلاسیک، نو و با محتوای موضوعات مسابقه همخوانی داشته باشد.

این مسئول یادآور شد: تحقق تدابیر و منویات فرماندهی معظم کل قوا در زمینه توسعه و ترویج فرهنگ اقامه نماز، راهکار‌های عملی توسعه و تعمیق فرهنگ اقامه نماز در نیرو‌های مسلح و ارتقای نگرش و انگیزه کارکنان و خانواده‌ها نسبت به اقامه نماز اول وقت و حضور در مساجد و نماز‌های جماعت تاثیر نماز در افزایش سلامت معنوی و روحی کارکنان نیرو‌های مسلح از جمله اهداف و محور‌های این همایش است.

انتهای‌ پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار