مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت سپاه شهرستان اردبیل:

حمایت از مستضعفین جهان از آرمان های انقلاب اسلامی است

حجت الاسلام «سید سیاح» گفت: حمایت از مستضعفین جهان از ارمان های انقلاب اسلامی است و این روند تا ظهور حضرت بقیه الله ادامه خواهد داشت.
کد خبر: ۶۹۵۳۴۱
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۴۰۳ - ۱۰:۱۳ - 01October 2024

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اردبیل، شامگاه روز گذشته (دوشنبه) در مراسم بزرگداشت شهید «سید حسن نصراللّه» دبیرکل حزب الله لبنان و شهدای شاخص جبهه مقاومت با حضور «محمد احمد حرب» عضو موسس جنبش الصابرین نصرالفلسطین، حجت الاسلام «سید محمد سید سیاح» مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت سپاه شهرستان اردبیل و جمعی از مردم شهیدپرور اردبیل در مسجد حضرت بقیة الله (عج) اردبیل برگزار شد.

حمایت از مستضعفین جهان از آرمان های انقلاب اسلامی است

حجت الاسلام سید محمد سید سیاح به تبیین فلسفه نامگذاری روز جهانی قدس توسط امام راحل پرداخت و اظهار داشت: بعد از این نامگذاری و خیزش مسلمان جهان در این روز، استکبار جهانی و در رأس آن امریکا به خاطر احساس خطر نابودی اسرائیل توان خود را روی این مسئله متمرکز کرد تا با از بین بردن ماهیت و فلسفه روز جهانی قدس از رژیم صهیونیستی مراقبت کند اما با بیداری وجدان جهانی به ویژه مسلملنان جهان هر روز بر توان و قدرت جبهه مقاومت افزوده می‌شود.
 
مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت سپاه شهرستان اردبیل تصریح کرد: علی رغم اینکه آمریکا و همدستانش شبانه روز برای از بین بردن آرمان‌های روز قدس تلاش می کنند، گفت: در نهایت این جببه مقاومت است که با اتکا به قدرت الهی غالب و پیروز میدان خواهد بود..
 
وی تدابیر رهبر معظم انقلاب اسلامی و مجاهدت های مدافعان حرم را متذکر شد و گفت: همانطور که ملت ایران اجازه ندادند داعش این مولود امریکا آرمانهای قدس و فلسطین را به خطر بیاندازد، این بار نیز با حمایت از جبهه مقاومت و در رأس ان حزب الله قهرمان اجازه تعدی به رژیم صهیونیستی را نخواهد داد.
 
این مسئول با بیان اینکه ما مکلف به حمایت از مظلومان جهان هستیم گفت: حمایت از مستضعفین جهان از ارمان های انقلاب اسلامی است  و این روند تا ظهور حضرت بقیه الله ادامه خواهد داشت.
 
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت سپاه شهرستان اردبیل ضمن گرامیداشت یاد و خاطره سید حسن نصرالله و سردار نیلفروشان گفت: شهید سید حسن نصرالله عمق پیوند سرباز با فرمانده را نمایش گذاشت و به الگویی بی مانند از ولایت پذیری در جهان اسلام تبدیل شد.
 
سیدسیاح به وصیت نامه قهرمان جهان عرب سید حسن نصرالله اشاره کرد و گفت: طبق وصیت سید مقاومت رمز و راز عاقبت به خیری در پیروی از ولایت فقیه است.
 
سخنرانی محمد احمد حرب، اجرای سرود حماسی و مداحی از جمله برنامه های این مراسم در اردبیل بود.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار