فرمانده لشکر ۵ نصر مطرح کرد؛

رسانه و فضای مجازی سلاح دشمن در جنگ ترکیبی و شناختی

سردار رسولی گفت: جمهوری اسلامی در همه حوزه‌ها از سوی امریکا تحریم شده به جز فضای مجازی چراکه دشمن در جنگ شناختی با استفاده از این ابزار بر فکر و اندیشه جامعه اثر می‌گذارد.
کد خبر: ۶۹۵۳۵۷
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۴۰۳ - ۱۴:۵۷ - 01October 2024

همه موضوعات به غیر از رسانه و فضای مجازی تحریم شدبه گزارش دفاع‌پرس از خراسان رضوی، سردار سرتیپ دوم پاسدار «امین رسولی» فرمانده لشکر عملیاتی مردم‌پایه پنج نصر، در جمع اهل سنت شهرستان مرزی خواف اظهار داشت: یکی از دلایلی که بخشی از جامعه دین‌گریز است ناشی از جنگ شناختی است که باید با بهره‌گیری از محتواهای غنی و انتشار آن در فضای مجازی این قشر جامعه را با دین مانوس کرد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به اشاره به اهمیت امنیت، افزود: امنیت امروز حاکم در کشور ثمره خون شهدای شیعه و سنی کشور است و شما قدر امنیت را بدانید، چراکه ایران را در منطقه‌ای می‌بینیم که دشمنان دور تا دور آن را برای ما ناامن کرده است.

فرمانده لشکر عملیاتی پنج نصر با بیان اینکه داعش دست‌پرورده آمریکا و اسرائیل است، تصریح کرد: در سایه وحدت دشمن مأیوس می‌شود که نقش علما، نخبگان و اصحاب رسانه در تقویت این مهم بسیار مهم و تعیین‌کننده است.

سردار رسولی تأکید کرد: در شهرستان مرزی خواف قرارگاه عملیاتی ثامن‌الائمه علیه‌السلام و لشکر پنج نصر به منظور محرومیت‌زدایی پروژه‌های مختلف آبرسانی اجرا کرده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار