شور عاطفه‌ها برای کمک به دانش آموزان نیازمند در مدارس خراسان‌جنوبی برگزار شد

امروز سه‌شنبه ۱۰ مهر شور عاطفه‌ها تحت عنوان پویش تامین مایحتاج تحصیلی دانش‌آموزان در مدارس خراسان‌جنوبی برگزار شد.
کد خبر: ۶۹۵۳۶۴
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۴۰۳ - ۱۰:۵۹ - 01October 2024

شور عاطفه‌ها برای کمک به دانش آموزان نیازمند در مدارس خراسان‌جنوبی برگزار شدبه گزارش دفاع‌پرس از بیرجند، شور عاطفه‌ها امروز سه‌شنبه ۱۰ مهر با حضور مدیران کمیته امداد، آموزش و پرورش و جمع دیگری از مسئولان استانی و شهرستانی در مدرسه هیات امنایی دخترانه علامه حلی بیرجند برگزار شد.

عبدالرحیم لطفی معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان در حاشیه مراسم شور عاطفه‌ها با بیان اینکه امروز با همکاری آموزش و پرورش همزمان در سراسر استان مراسم برگزار شده است اظهار‌داشت: محور اصلی این برنامه، مشارکت دانش آموزان در کمک به تهیه مایحتاج تحصیلی هم نوعان خود می‌باشد. 

وی با اشاره به این که شور عاطفه‌های امسال با شعار تامین مایحتاج تحصیلی دانش‌آموزان از ۱۵ شهریور شروع و تا ۱۵ مهرماه ادامه دارد گفت: تاکنون ۷ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان کمک‌های مردمی جمع آوری شده است که به دست دانش‌آموزان نیازمند رسیده است. 

لطفی با اشاره به این که در آغاز سال تحصیلی جدید شاهد هم‌افزایی گروه‌های جهادی، مراکز نیکوکاری، موسسات خیریه، خیران و حامیان فرزندان ایتام و محسنین برای تامین لوازم تحریر دانش‌آموزان تحت حمایت بوده ایم افزود: برنامه داریم، برای ۱۸ هزار و ۶۰۰ دانش آموز تحت حمایت این نهاد بسته تحصیلی تهیه و در روز‌های آتی به دانش‌آموزان نیازمند اهدا نماییم تا این دانش آموزان هم با آسودگی خاطر، شادابی و نشاط در کلاس درس حاضر شوند.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان خواستار همراهی هر چه بیشتر نیکوکاران در شور عاطفه‌ها شد و گفت: امید است با یاری یکایک خیران هیچ دانش‌آموزی به خاطر فقر، از تحصیل باز نماند و همه‌ی آن‌ها به مدارج عالی علمی و تحصیلی دست یابند.

وی افزود: شهروندان و نیکوکاران می‌توانند برای مشارکت در این اقدام خداپسندانه مبالغ نقدی خود را از طریق کد دستوری #۱*۰۵۶*۸۸۷۷*، واریز به شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۹۵۸۸۹۰ و پرداخت از طریق نصب سامانه نیکوکاری خراسان‌جنوبی (دانلودکافه بازار) در این طرح ملی شرکت کنند.

انتهای‌پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار