امام جمعه روانسر:

تفاوتی بین شیعه و سنی در نظر رژیم اشغالگر قدس نیست

ماموستا «محمودی» گفت: قطعاً این جنایات (شهادت اسماعیل هنیه اهل تسنن و شهادت سید حسن نصرالله اهل تشیع) پیامی برای مسلمانان دارد و آن اینکه هیچ تفاوتی بین شیعه و سنی در نظر رژیم اشغالگر قدس نیست.
کد خبر: ۶۹۵۳۷۴
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۸ - 01October 2024

تفاوتی بین شیعه و سنی در نظر رژیم اشغالگر قدس نیستبه گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه، ماموستا «محمد محمودی» امام جمعه شهرستان روانسر امروز در تجمع مردم شهرستان روانسر اظهار داشت: رژیم سفاک صهیونیستی بار دیگر مرتکب جنایتی بزرگ شد و کمتر از ۲ ماه از به شهادت رساندن رهبر سیاسی حماس در ایران، در حمله‌ای سید حسن نصرالله دبیر کل حزب الله را به شهادت رساند.

وی افزود: قطعاً این جنایات (شهادت اسماعیل هنیه اهل تسنن و شهادت سید حسن نصرالله اهل تشیع) پیامی برای مسلمانان دارد و آن اینکه هیچ تفاوتی بین شیعه و سنی در نظر رژیم اشغالگر قدس نیست.

امام جمعه شهرستان روانسر تصریح کرد: هدف اسرائیل جنایتکار دایره اسلام و مسلمین است و پیام ما به این رژیم سفاک این است که به وعده الهی اسلام همیشه پیروز است.

ماموستا محمودی ادامه داد: هدف اسرائیل نابودی اسلام است و این آرزو را باید این رژیم کودک کش به گور ببرد که پیروزی و سربلندی اسلام وعده الهی است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار