در پیام فرمانده سازمان بسیج اساتید، طلاب و روحانیون خراسان رضوی آمده است؛

ملّت‌های مقاوم فلسطین و لبنان شجاعانه پای کار مبارزه و جهاد تا محو کامل فتنه ایستاده‌اند

حجت‌الاسلام قنبریان در پیامی عروج دبیرکل حزب‌الله لبنان را تسلیت گفت.
کد خبر: ۶۹۵۳۹۸
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۴۰۳ - ۱۲:۰۹ - 01October 2024

ملّت‌های مقاوم فلسطین و لبنان شجاعانه پای کار مبارزه و جهاد تا محو کامل فتنه ایستاده‌اندبه گزارش دفاع‌پرس از خراسان رضوی، حجت‌الاسلام «عبدالحسین قنبریان» رئیس سازمان بسیج اساتید، طلاب و روحانیون خراسان رضوی
با صدور پیامی شهادت سید و سالار مقاومت سید حسن نصرالله را تسلیت گفت.

متن پیام به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم
أُذِنَ لِلَّذِینَ یُقَاتَلُونَ بِأَنَّهُمْ ظُلِمُوا وَ إِنَّ اللَّهَ عَلَى نَصْرِهِمْ لَقَدِیرٌ (سوره حج/۳۹)

به کسانی که [ستمکارانه]مورد جنگ و هجوم قرار می‌گیرند، چون به آنان ستم شده اذن جنگ داده شده، مسلماً خدا بر یاری دادن آنان تواناست.

باند تروریست اسرائیل، این سگ هار منطقه، پس از نسل‌کشی بی‌رحمانه بالغ بر ۵۰ هزار نفر زن و مرد و کودک بی‌گناه در غزه مظلوم و قهرمان و تجاوز وحشیانه به خاک لبنان سرافراز، که موجب شهادت صد‌ها تن از مردم مظلوم لبنان و ویرانی‌های فراوان و پرشمار گردید. جنایت شیطانی دیگری رقم زد و سید سرافراز مقاومت، علمدار بصیر ولایت، حضرت حجت‌الاسلام‌و‌المسلمین سید حسن نصرالله رضوان‌الله‌تعالی‌علیه را به شهادت رساند.

بدون شک، این رژیم دژخیم کودک‌کش که در جنایاتش هیچ حد و مرز اخلاقی و انسانی را نشناخته و در سکوت مرگبار و ذلیلانۀ مدعیان حقوق بشر، به نسل‌کشی در سرزمین‌های اسلامی ادامه می‌دهد، با این وحشی‌گری‌ها راه به جایی نخواهد برد و از سرنوشت محتوم نابودی خود، رهایی نخواهد یافت.

ملّت‌های مظلوم و مقاوم فلسطین و لبنان و پرچمداران مقاومت در حزب‌الله سرافراز لبنان، با توکّل به خداوند متعال و ادامۀ راهبرد مقاومت، شجاعانه پای کار مبارزه و جهاد تا محو کامل فتنه ایستاده‌اند و آنچنان که حضرت ولیّ امر و نائب امام عصر ارواحنافداه وعده دادند، پیروزی نهایی از آن حزب‌الله است.

سازمان بسیج اساتید، طلاب و روحانیون خراسان رضوی، ضمن محکومیت شدید این حملۀ تروریستی رژیم خبیث صهیونیستی، از مجامع بین‌المللی اکیدا می‌خواهد که با تمام توان و امکانات برای جلوگیری از ادامۀ جنایات آن رژیم تروریست اقدام کرده و اعلام می‌دارد که آحاد حوزویان بسیجی، تحت امر حضرت فرمانده کلّ قوا، برای اعزام و نبرد با دشمنان خدا در سرزمین‌های اشغالی آمادگی داشته تا با محو غدّۀ سرطانی اسرائیل، آرامش و امنیت و سعادت را به منطقه بازگردانند.

در پایان، به ارواح پاک شهدای مقاومت، خصوصاً سید مجاهد و خستگی‌ناپذیر، حضرت سید حسن نصرالله قدّس‌الله‌نفسه درود فرستاده و صمیمانه‌ترین همدردی‌ها و همبستگی‌ها را با مردم مظلوم و شجاع فلسطین و لبنان، خصوصاً خانواده‌های صبور و ایثارگر شهدا اعلام داشته و از درگاه خداوند متعال، صبر و اجر برای بازماندگان شریف شهدا و شفای عاجل برای جانبازان مسألت داریم؛

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار