بزرگداشت شهادت سید حسن نصرالله در مهدیه امام حسن مجتبی (ع) برگزار شد+ تصاویر

مراسم عزاداری شهادت «سید حسن نصرالله» از سوی مهدیه امام حسن مجتبی (ع) با مشارکت شهرداری تهران و با حضور مسئولین کشوری و لشکری و اعضای شورای اسلامی شهر تهران و مدیران شهری برگزار شد.
کد خبر: ۶۹۵۴۰۶
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۳ - 01October 2024

به گزارش گروه جامعه دفاع‌پرس، مراسم عزاداری شهادت «سید حسن نصرالله» از سوی مهدیه امام حسن مجتبی (ع) با مشارکت شهرداری تهران و با حضور مسئولین کشوری و لشکری و اعضای شورای اسلامی شهر تهران و مدیران شهری برگزار شد. 

بزرگداشت شهادت سید حسن نصرالله در مهدیه امام حسن مجتبی (ع) برگزار شد

در این مراسم که با حضور «مهدی چمران» رییس شورای اسلامی شهر تهران و «پرویز سروری» نائب رییس شورای اسلامی شهر تهران، سردار «گرشاسبی» فرمانده قرارگاه فتح، «مهدی اخ الصنایع» شهردار منطقه ۱۰، «مهدی صالحی» شهردار منطقه ۲ و مدیران شهری برگزار شد؛ سردار «حسین یکتا» به سخنرانی در وصف مجاهدت‌های شهید سید حسن نصرالله پرداخت و شهادت وی را آغاز مسیر فتح و ظفر نهایی به فرموده ولی امر مسلمین حضرت امام خامنه‌ای قلمداد کرد.

 بزرگداشت شهادت سید حسن نصرالله در مهدیه امام حسن مجتبی (ع) برگزار شد

در ادامه مراسم حاج سعید حدادیان، حاج محمدرضا طاهری، حاج محمود کریمی، حاج سید مجید بنی‌فاطمه، حاج مهدی رسولی، کربلایی حسین طاهری و کربلایی محمدحسین حدادیان مرثیه خوانی کردند. 

در این مراسم شهروندان شریف و شهیدپرور به مانند همیشه با حضور پر شور خود نشان دادند و اعلام کردند که شهادت سید حسن نصر الله آغاز راه نصر الله است. شهروندان تهرانی در این مراسم حتی زیر بارش باران یکصدا فریاد مرگ بر اسراییل سر دادند.

 بزرگداشت شهادت سید حسن نصرالله در مهدیه امام حسن مجتبی (ع) برگزار شد

مردم غیور و شهید پرور پایتخت با محکومیت رفتار پست اسرائیل و حمایت از مردم مظلوم فلسطین و لبنان، انزجار خود از رژیم کودک‌کش صهیونیستی را اعلام کردند.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها