رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش: مکتب سید حسن نصرالله در بین نیرو‌های مقاومت نهادینه شده است

حجت‌الاسلام محمدحسنی گفت: نقش‌آفرینی شهید سیدحسن نصرالله بعد از شهادت برتر از قبل خواهد بود و دمار از روزگار جنایتکاران صهیونیست درخواهد آورد.
کد خبر: ۶۹۵۴۱۷
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۴۰۳ - ۱۲:۵۹ - 01October 2024

به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، حجت‌الاسلام والمسلمین «عباس محمدحسنی» رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش، در آیین تشییع پیکر مطهر شهید «محمد خاکی‎زاده» که صبح امروز (سه‌شنبه) در ستاد فرماندهی نیروی هوایی ارتش برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید مقاومت سید حسن نصرالله و تمام شهدای انقلاب اسلامی، اظهار داشت: این آیین باشکوه با هدف تجلیل از شهدا برگزار می‌شود و لذا به ملت بزرگ ایران، نیروی هوایی ارتش، آحاد کارکنان نهاجا و فرمانده ولایی این نیرو تبریک عرض می‌کنم.

حجت‌الاسلام محمدحسنی

حجت‌الاسلام محمدحسنی با بیان اینکه خانواده شهدا زینت‌بخش زندگی ما بوده و برکات فراوانی برای انقلاب اسلامی دارند، افزود: از منظر قرآن و در میان انواع قله‌های عزت، شهادت مرتفع‌ترین قله افتخار است که انسان‌های ویژه خودساخته توان فتح آن را دارند. در عظمت شهدا همین بس که قرآن شهدا را «همیشه‌جاوید» نامیده است؛ آنان همیشه زنده‌اند و مرگ در قاموس زندگی آنان جایی ندارد.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش ادامه داد: شهیدان همانند شمشیری از قلاف درآمده، قطره‌ای به اقیانوس رسیده و خورشیدی از پشت ابر بیرون رهیده‌اند که برای دشمنان به نسبت زمانی که حیات مادی داشتند، خطرناک‌ترند.

وی در ادامه با بیان اینکه مکتب سید حسن نصرالله در بین نیرو‌های مقاومت جریان داشته و نهادینه شده است، عنوان کرد: تفکر شهید سیدحسن نصرالله بعد از شهادت برتر از قبل عمل خواهد کرد و دمار از روزگار جنایتکاران صهیونیستی درخواهد آورد.

حجت‌الاسلام محمدحسنی با تأکید بر اینکه طبق سنت الهی نابودی صهیونیست‌ها قطعی و به‌زودی اتفاق خواهد بود، خاطرنشان کرد: اشغالگران صهیونیست با این جنایت‌ها زمان هلاکت خود را پیش انداختند و مطمئناً نیرو‌های مقاومت پاسخ سختی به جنایتکاران خواهند داد.

وی گفت: امروز در مقطع بسیار مهم و در مواجهه با یک آزمون تاریخی قرار گرفته‌ایم که باید صف خود را مشخص کنیم. برای اینکه از عزت، اسلام و ارزش‌های خود دفاع شرافتمندانه داشته باشیم و بتوانیم راه شهیدانی مانند «خاکی‌زاده‌»ها را آبرومندانه و قهرمانانه ادامه دهیم، باید همچون این عزیزان مسیر درست تاریخ را به درستی تشخیص دهیم و با حمایت از جبهه مقاومت، رسالت خود را به درستی انجام دهیم و همچون امام حسین (ع) برای تمام تاریخ اسوه باشیم که جز این از ملت لبنان، یمن و محور مقاومت انتظاری نمی‌رود.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش افزود: ما در این آزمون تاریخی باید به دنیا ثابت کنیم که امت اسلامی بیدار است و شهید می‌دهد، اما تسلیم نمی‌شود. امت عزتمند اسلامی خسارت‌ها را متحمل می‌شود، اما هرگز در برابر دشمن سر خم نمی‌کند.

حجت‌الاسلام محمدحسنی تأکید کرد: بنا به حکم فرمانده معظم کل قوا (مدظله‌العالی) همه موظف هستیم که در این مقطع تاریخی همچون همیشه در کنار ملت قهرمان و مقاوم لبنان و فلسطین و محور مقاومت بایستیم تا به لطف خداوند متعال سرزمین‌های اشغال‌شده به دامان اسلام برگردد.

انتهای پیام/ 271

نظر شما
پربیننده ها