نماینده ولی فقیه در خوزستان برای حضور در اجتماع ضد صهیونیستی دعوت کرد

حجت‌الاسلام موسوی‌فرد مردم انقلابی اهواز را به حضور باشکوه در اجتماع مردمی محکومیت جنایت تروریستی شهادت دبیرکل حزب‌الله لبنان دعوت کرد.
کد خبر: ۶۹۵۴۲۶
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۱ - 01October 2024

نماینده ولی فقیه در خوزستان برای حضور در اجتماع ضد صهیونیستی دعوت کردبه گزارش دفاع‌پرس از خوزستان، حجت‌الاسلام و المسلمین «سید محمدنبی موسوی‌فرد» نماینده ولی فقیه در خوزستان و امام جمعه اهواز، مردم انقلابی اهواز را به حضور باشکوه در اجتماع مردمی محکومیت جنایت تروریستی شهادت دبیرکل حزب‌الله لبنان دعوت کرد.

متن کامل پیام بدین شرح است: 

بسم الله القاصم الجبارین

الَّذِينَ آمَنُوا وَهَاجَرُوا وَجَاهَدُوا فِي سَبِيلِ اللَّهِ بِأَمْوَالِهِمْ وَأَنْفُسِهِمْ أَعْظَمُ دَرَجَةً عِنْدَ اللَّهِ ۚ وَأُولَٰئِكَ هُمُ الْفَائِزُونَ

 آنها که ایمان آوردند، و هجرت کردند، و با اموال و جانه‌هایشان در راه خدا جهاد نمودند، مقام‌شان نزد خدا برتر است؛ و آنها پیروز و رستگارند.

سلام بر آزادگان دلیرمرد خطّه سرخ خوزستان؛

یقینا غیور مردان و شیر زنان این خطّه ولایی، آمادگی تاریخ سازی خود را در این عرصه اعلام می‌نمایند و در اولین اقدام خود، صفوف مستحکم خود در میدان را به رخ جهانیان خواهند کشید.

لذا این جانب از لبیک گویان به فرمان فرمانده کل قوا امام خامنه‌ای (حفظه الله) دعوت می‌نمایم که با حضور خانوادگی خود در اجتماع بزرگ چهارشنبه شب در مقابل حسینیه ثارالله اهواز آمادگی عملی خویش را در راه فتح قدس شریف اعلام نمایند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها